Men werkt dan met ideaaltypen van een crimineel. Bijvoorbeeld: een standaardterrorist heeft een baard, is Wahabist en werkt bij een callcenter. Vervolgens wordt iedereen in de gaten gehouden, behalve iemand die er net buiten valt. En aangezien terroristen in de menigte opgaan, zullen ze hen nooit pakken. Wat je wel krijgt een steeds grotere berg hooi van informatie over jan en alleman... en probeer daar nog maar eens een speld in te vinden.
Wanneer gaan we wakker worden ?
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostSrry was niet voor jou persoonlijk maar in het algemeen.
ik hoor het vaker dat men zich er heel druk om maakt..er kleven ook enorm veel nadelen aan.
maar als van iedereen alles bekend is dan is volgens mij bijvoorbeeld het begrip serieverkrachter een oud begrip immers is zijn indentiteit ns het eerste slachtoffer bekend.
er zijn voor en nadelen aan..ik gebruik persoonlijk als ik inbreek een haarnetje en handschoenen dus maak me niet zo druk
Nogmaals was niet persoonlijk aan jou geeicht.
Dan is het ook mijn fout dat ik het verkeerd opvatte.
Betrap mezelf er ook wel is op dat mijn woordkeuze niet altijd even handig is.
Enigste wat je kan doen is je stem laten horen , demonstreren misschien ?
Maar hoe serieus neem je de mensen dan die het wel voor het zeggen hebben ?
Ivo Opstelten , de man die hoogstwaarschijnlijk maar 10 x in zijn hele leven op enter heeft gedrukt.
Hij zei bij zijn aanstellen dat hij het liefste alles op papier bleef bij houden , hij vond computers maar niks.
En Mark Rutte , de man die nog steeds bij zijn moeder woont.
Hoe serieus neem je jezelf als je daar een serieus gesprek mee aan gaat ?!
Ik houdt het lekker bij mezelf en laat af en toe mijn mening horen als dat kan.
Probeer voor mezelf een goede basis te maken en de mensen om me heen gelukkig te maken.
Daarbij hoop ik dat mensen altijd kritisch blijven , dat ze zich zelf blijven informeren en nooit iets vanzelfsprekend aan nemen.
Klinkt als een cliché misschien , maar de grote veranderingen komen van binnen uit denk ik.Last edited by Lethal; 04-10-2014, 17:04.
Comment
-
Originally posted by Flabbert View PostHahah je snapt um al dus hoeft niet. Maar zo is wel natuurlijk. Iedereen heeft wat te verbergen toch
Je hebt gelijk, maar bedoelde het meer voor in de stad, mbt op winkel diefstal, jongens die in coma worden geschopt na een avondje uitgaan etc etc. Ben blij dat er daarvoor toh camera's hangen hoor.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostHaha begreep t bij de gordijnen al wel, maar wou ff ouwehoeren.
Je hebt gelijk, maar bedoelde het meer voor in de stad, mbt op winkel diefstal, jongens die in coma worden geschopt na een avondje uitgaan etc etc. Ben blij dat er daarvoor toh camera's hangen hoor.
Door een stuk privacy kunnen wij onszelf zijn.
We reageren heel anders wanneer we weten dat we in de gaten worden gehouden.
Ik vind het juistem een belangrijk aspect van menselijke relaties , privacy.
Het is juist zo belangrijk dat een individu de keuze heeft om bepaalde zaken wel of niet met een medemens te delen.
Hoe akelig voelt totale transparantie wel niet aan ?
Wanneer iedereen alles van je weet , heb je niet meer de keuze.
Denk je dat een terrorist zich daar niet op kan voorbereiden of een crimineel ?
Als jij het al weet , zal die crimineel zo naïef zijn dan ?
Hoe onzinnig en overbodig is het , al die verschillende controlemaatregelen.
Er moet gewoon een betere argumentatie en onderbouwing komen.
Nu worden de gekste maatregelen er door geduwd onder het mom van de grote dreiging van het terrorisme zonder verdere motivatie.
Ook wordt er niet gekeken naar de onderbouwing van de maatregelen. Helpen ze wel echt?
Minder privacy is juist niet altijd meer veiligheid.
Minder privacy kan juist zorgen dat de kwetsbaarheid van burgers en bedrijven veel groter wordt.
Doordat er ontzettend veel gegevens gemakkelijk toegankelijk zijn kan hier ook misbruik van gemaakt worden.
Gevoelsmatig werkt het ook mee , een maatschappij gebaseerd op wantrouwen geeft bovendien geen veilig gevoel op.
Nadelen zijn er dus ook.
Nog even je krijgt straks een auto die je alleen met je vingerafdruk kan starten.
Wordt je op straat niet berooft om je auto sleutel , maar om je duim
Comment
-
Ik ben het wel met je eens. Maar nogmaals, voor de overvallen, liquidaties, ruzie makende jongeren vind ik het een goed ding.
En je kaart aan, dat sommige anders zullen reageren omdat hun privacy wordt geschend.
Dus die jongen zal niet in coma worden getrapt als er geen camera had gehangen?
Geloof je het zelf?
Zal de juwelier niet onder schot worden gehouden als er geen camera bij had gehangen?
Of dat de overvaller een schot lost, omdat hij anders reageerde door de camera?
Zo lees ik je eerste alinea, dan moet ik zeggen dat ik dat onzin vind.In between obsessed periods
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-