Eigen bedrijf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Jij bent echt verliefd op hem hè.
    Ik krijg ook een beetje dejavus van jou en maarten in jullie hoogtijdagen als ik piscatore en rain hoor babbelen hiero

Comment

Originally posted by akito View Post
      Ik krijg ook een beetje dejavus van jou en maarten in jullie hoogtijdagen als ik piscatore en rain hoor babbelen hiero
      Verschil is wij kunnen er hard om lachen .
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tuurlijk is ook logisch jullie zijn Internet homie dan neem je alles wat minder serieus.
        En als ik zoiets zeg komt er niet meteen back up van 5 anderen.
        Maar goed ik wilde het wat luchtiger houden.

Comment

Dit bedoel ik dus . Maak je niet zo druk Q.

Comment

Waar is de Quibus gebleven waardoor ik actiever werd op Bodynet?
            Vol humor,gezelligheid ,luchtig,maar vooral vol zelfspot.

Uiteraard zijn we allemaal net zo schuldig aan het lage(re) niveau van Bodynet,maar het is net wat mijn coach zegt.....ik neem alles en vooral mezelf niet al te serieus.
            Dat zouden er meer moeten doen hier.
            Ik wind me niet meer over alles op,maar verwonder mezelf vooral.

Pescatore vond (en vind ik af en toe nog steeds)een irritante eikel.
            Maar ik waardeer het wel dat hij alles niet zo serieus neemt en vooral zichzelf niet, in tegenstelling tot anderen.
            Maar dat betekent niet dat ik dan gelijk bij een kamp hoor.
            Gelukkig niet ,maar ik vind ik dat de googlelogen meer nuttigs toevoegen dan eerst.
            Last edited by rain; 03-05-2015, 11:53.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb gewoon exact dezelfde reacties gegeven als die ik kreeg laatst.
              Toen hadden jullie een lol zeg.
              Nu doe ik het ben ik weer te serieus?
              Ikzelf neem mezelf wat serieuzer kennelijk dat wordt zeker op de andere fora waar ik zit ook meer gewaardeerd dan dat getrol en persoonlijke geflam

Comment

Te serieus hoor je mij niet zeggen toch,maar je bent wel veranderd ja.
                Eerst kon je een grapje nog wel waarderen,maar dat is ook over.
                Tenminste:als het hier over de vrienden/groepen gaat dan.

Je had het net over internet homie,maar irl ben ik precies hetzelfde hoor.
                Loyaal tegenover mijn vrienden,maar wel kritisch.
                Kritisch in de zin van dat ik ze niet ten koste van alles verdedig,ook als ze ongelijk hebben.
                Dan zeg ik ze dat duidelijk ook.

Voorbeelden heb ik genoeg,maar het heeft totaal geen zin om persoonlijk te gaan worden.
                Andersom zijn er ook genoeg voorbeelden over mij te vinden waarschijnlijk.

Feit blijft dat het forum veranderd is,helaas in de negatieve zin.
                Daar zijn we dus allemaal schuldig en dat zal ook niet meer positief veranderen helaas.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat was Iguana meen ik dan moet je bij hem gaan klagen.

Jezelf te serieus nemen is niet hetzelfde als zaken in je leven daadwerkelijk serieus oppakken of ergens passie voor hebben en er volle bak aan werken overigens. Het is meer een uitdrukking van dat doen, maar het niet in het juiste perspectief kunnen plaatsen, veel moeite met kritiek hebben en jezelf en wat je doet overschatten.

Comment

Ik klaag toch niet man ik heb het allang met iggy besproken trouwens.
                    ik kan grapjes waarderen rain maar dat constante gezeik tegen m niet, jij weet hoe hij irl is en dat bb zijn passie is en niet het grote geld, als men hem daar dan van beschuldigd is dat gewoon niet terecht en bemoei ik me ermee.
                    Ik denk dat ik met het forum mee ben veranderd ja, alle leuke gasten van vroeger zijn weg inmiddels.
                    Maar waarom ik fel ben soms zoals in m ze topic is dat ik met iggy in discussie ben en dan pesc,gus,Aldo er direct mee bemoeien, waarom vraag ik me af al die sarcastisch opmerkingen erover heen.
                    Ik heb meerdere leden pm gestuurd om elkaar in de waarde te laten maar lees gewoon constant verborgen steekjes terug.
                    Het hele generaal etc verhaal, het lange reizen etc. Waarom en tegen wie moet ik dan leuk doen?
                    Volgens mij reageer ik in diverse topic gewoon leuk en informatief.
                    Maar zodra er discussie is wordt het allemaal een beetje triest daarbij kan ik slecht tegen veel Internet helden.
                    Zo'n grote mond hierzo maar irl zielige ventje.
                    Gaat niet over jou btw

Comment

Originally posted by rain View Post
                      Iedereen een permban, op 2 na?

Ik las wel eens dat je om de 5 jaar zoveel duizend euro moet neertellen(servers?) om zo'n site in de lucht te houden.
                      Nee kost geen drol

Comment

Ik weet inderdaad dat Maarten irl een meer dan geschikte,behulpzame vent is.
                        En als hij inderdaad (goed?)geld had willen verdienen,had hij zijn baan wel gehouden.
                        Dat je van je hobby en passie je beroep kan maken,vind ik ook echt geslaagd.
                        Maar is het jou ook wel eens opgevallen dat Maarten weinig tegenspraak duldt?
                        Dat was de reden dat ik nog weinig vragen stelde of reageerde in het log van Maarten,je krijgt toch een sarcastische reactie.
                        En wat hou je dan over:enkel nog reacties van'top bezig!'Droomfysiek'etc.
                        En dan krijg je al gauw een beetje het beeld van heldenverering of sektevorming.....en daar doe ik niet aan mee.

Maar ik vind als je kritiek geeft,moet je ook kunnen incasseren.
                        Dat hoort bij een discussie en hoeft niet te betekenen dat je gelijk niet meer welkom bent op een meeting bv(Dat was geen hint voor mijzelf trouwens.)
                        Daardoor lijkt het alsof ik het allemaal met de googlelogen eens ben,maar dat is niet zo.

Het kan ook wel aan mij liggen,want ik vind de bodybuildingwereld niet echt mijn ding.
                        De sport ben ik verslaafd aan,maar ik zie mensen om mij heen die wedstrijden -gaan-doen veranderen.
                        De godganse dag in iedere spiegel kijken om te zien of de aders en strepen goed doorkomen....tsja.
                        Al maak ik me ook wel schuldig aan meerdere keren per dag in de spiegel kijken.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat tegen spraak verhaal zou ik je graag eens irl uitleggen dat komt wel als ik je ooit nog spreek.
                          Geen zin om alles hier neer te pennen.
                          Bb is ook een egoïstische sport dat weten de bb ers zelf ook.
                          Maar goed, zoals ik al zei wilde ik het luchtiger houden.
                          Ik ga dus niet meer in op discussies en probeer het leuk te houden verder.
                          Heb al met diverse dat via pm besproken en gaat imo ook goed.
                          Probeer mensen waar ik over weet in of voor te lichten maar behoud me van al die iifym etc discussies.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Dat tegen spraak verhaal zou ik je graag eens irl uitleggen dat komt wel als ik je ooit nog spreek.
                            Geen zin om alles hier neer te pennen.
                            Bb is ook een egoïstische sport dat weten de bb ers zelf ook.
                            Maar goed, zoals ik al zei wilde ik het luchtiger houden.
                            Ik ga dus niet meer in op discussies en probeer het leuk te houden verder.
                            Heb al met diverse dat via pm besproken en gaat imo ook goed.
                            Probeer mensen waar ik over weet in of voor te lichten maar behoud me van al die iifym etc discussies.

Da's waar,het gaat eigenlijk regelmatig helemaal nergens over.
                            Eigenlijk snap ik zelf niet dat ik hier nog post en lees,maar op de een of andere manier trekt het toch iedere keer.
                            De laatste tijd lees ik regelmatig discussie terug van een paar jaar geleden:leuk en leerzaam,al is/zijn aardig wat informatie en ideeen inmiddels achterhaald.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Precies.... Wie heeft er nu nog een echte goede log lopen met pic update's en boeiend dingen ? Kuurlogjes waar zijn die nu allemaal gebleven?? Door al dat online hero gedrag en trollen en mensen op alles willen en kunnen pakken. Er loggen steeds minder en minder mensen in wel raar hoor Zelf ben ik er ook wel klaar mee lees alleen nog maar paar dingen van de mensen die ik persoonlijk om zo up te date te blijven...
                              Een dag niet getraind...

Comment

Iedereen wacht op de Verlosser.....
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X