Originally posted by Nocerino
View Post
Eigen bedrijf
Collapse
X
-
Originally posted by akito View PostIk hoor zojuist uit betrouwbare bronnen dat Gus zijn obsessie met Mvos zo ver gaat dat hij vannacht over hem heeft gedroomd.
Even een korte uitleg: Ik train sinds een paar dagen in een nieuwe gym, had het toen met iemand over andere goede gyms in nederland. Daar kwam oa fox gym in voor. Ik denk dat dat iets getriggerd heeft in mn hersenen waardoor ik vannacht droomde dat ik een training bij fox gym had. Er was zelfs een zwembad aanwezig in de sportschool en je kon er tren kopen uit een soort snoepautomaat.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostHahahaha
Even een korte uitleg: Ik train sinds een paar dagen in een nieuwe gym, had het toen met iemand over andere goede gyms in nederland. Daar kwam oa fox gym in voor. Ik denk dat dat iets getriggerd heeft in mn hersenen waardoor ik vannacht droomde dat ik een training bij fox gym had. Er was zelfs een zwembad aanwezig in de sportschool en je kon er tren kopen uit een soort snoepautomaat.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
-
Originally posted by akito View PostIk hoor zojuist uit betrouwbare bronnen dat Gus zijn obsessie met Mvos zo ver gaat dat hij vannacht over hem heeft gedroomd.Originally posted by Gus View PostHahahaha
Even een korte uitleg: Ik train sinds een paar dagen in een nieuwe gym, had het toen met iemand over andere goede gyms in nederland. Daar kwam oa fox gym in voor. Ik denk dat dat iets getriggerd heeft in mn hersenen waardoor ik vannacht droomde dat ik een training bij fox gym had. Er was zelfs een zwembad aanwezig in de sportschool en je kon er tren kopen uit een soort snoepautomaat.Originally posted by Eeldesports View PostHey, dat is niet de hele droom!Originally posted by akito View PostIk heb al gezegd dat ie psychische hulp moet zoekenOriginally posted by db96 View PostNogal ja, shit gaat te ver, binnenkort ipv een school shooting een gym shooting in het nieuws
Hou dat lekker op de googlelogen app,of het echt gebeurd is of niet.
Er nog even'Tren kopen uit een spoepautomaat' bijzetten om het aan te dikken.
Tsja.....DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
6 dagen geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-