Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 04 2005,10:43)]Mijn broertje op krukken??
Greets...
Ja man,vet flippen allemaal....het gaat wel elke dag steeds beter gelukkig dus ik kijk het nog ff aan tot na het weekend want als ik dan nog niet zonder krukken kan lopen moet ik toch maar eens bij dokter op visite.....en ik haat dokters!
Testo is met zn handel verplicht particulier verzekerd en mensen die te vaak heen gaan krijgen hun deel van de premie niet terug.
Vandaar dat hij niet wil!
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 04 2005,10:43)]Mijn broertje op krukken??
Greets...
Ja man,vet flippen allemaal....het gaat wel elke dag steeds beter gelukkig dus ik kijk het nog ff aan tot na het weekend want als ik dan nog niet zonder krukken kan lopen moet ik toch maar eens bij dokter op visite.....en ik haat dokters!
Klote voor je man
Hoop dat het allemaal meevalt en je er snel weer vanaf bent
Dacht dat het allang over zou zijn man, zwaar balen!
Niet te lang wachten hoor met die doc, als er echt iets beschadigt is kan dat lange wachten er makkelijk voor zorgen dat je alleen maar verder van huis raakt. Is idd al anderhalve week geleden dus iets simpels had allang over moeten zijn hè...
Beterschap iig!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment