Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
af en toe moet ik eens op mijn strepen staat he corrie
ik denk niet de Marco op dat verzoek is ingegaan, als je al bij drie maal duwen klaarkomt kan je geen vrouw van 40 bevredigen he
Citaat[/b] (snipke @ Dec. 26 2005,17:16)]ik denk niet dat Marco op dat verzoek is ingegaan, als je al bij drie maal duwen klaarkomt kan je geen vrouw van 40 bevredigen he
Hahaha nee ik leef nog, maarja ik ga het wel doen, we gaan afspreken ik laat haar een hotel betalen (wel een goed relax hotel natuurlijk ), en nah ga ik heel wat ervaring op doen, ze wil me heel wat bij leren zeg ze, ze heb het al helemaal uitgepland haha ze gaat me bevredigen als ik nog nooit ben bevredigd zeg ze enne haha de rest hou ik wel voor mezelf , ze is trouwens ook gek op camsexuh , ik begin het wel steeds leuker te vinden, ik moet nog even kijken wanneer het kan, want zei heb ook een vriend blablabla enz. maar agh who cares , gewoon gaan met die banaan!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment