Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
stel je niet aan man
die snip kwam pas van ver
en btw je hebt nu toch een mooie auto
ik had een mooie auto heb hem gelijk weer doorverkocht.. hij was motorische niet 100% moest iets van 800 aan gesleuteld worden was me iets gek.. trouwens goed verkocht dus geen verlies.. ik ben nu ver met een golf3 cabrio.. alleen dat is nog ff afwachten.grts
edit: mijn papieren heb ik trouwens gekregen van me golf2 en deze is verkocht dus alles nu op het fietsje
kom dan gerust een xtje langs david, dan kenne we sparre of wat je wilt armpje drukke late we filmpje van make en zette we op bodynet trouwens we zijn allebei 15 jaar dus dat is eerlijk
grtz
Nee ik kom niet, ik zei al over internet is het makkelijk..
w00t ik ben niet bang hoor, maar ik ga liever een duel aan in groei!
We zijn volgens mij op dezelfde dag aangemeld op dit forum, dus ongeveer zelfde tijd gaan trainen. Als jij nou over 3 maanden ook je foto's post en ik ook zien we wie het meest is gegroeit!
jah is goed , lijkt me ook wel goed alleen mag ik 2 weke voorsprong ik had een blessure.. mare haha ja is goed ergens rond eind juni poste we pics oke? geen sups gebruiken toch??
jah is goed , lijkt me ook wel goed alleen mag ik 2 weke voorsprong ik had een blessure.. mare haha ja is goed ergens rond eind juni poste we pics oke? geen sups gebruiken toch??
grtz
Ik ben bezig met een kuurtje Creatine en whey shakes, die ga ik niet stoppen, maarja van crea houd je vocht vast, na dit kuurtje is dat toch weg en dan is er toch geen verschil.
Dus ik vind het wel eerlijk, over 3 maanden doen we 1 poll. Maak voor de zekerheid nog wat foto's en post die ff.
haha is goed.. maar die gozer het lagere bf en ik ben in de bulk dus word wel mee rekening gehoude?
ehm crea is wel beetje oneerlijk toch?mja maakt niet uit
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment