Verkloot de quote (uiteraard alweer zwaar schunnig)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verkloot de quote (uiteraard alweer zwaar schunnig)

zo een onderwerp heb ik ooit eens op ar gelezen geloof ik en vond hem wel heel erg gaaf
    en om aan corry's relluuhhh wensen te voldoen lijkt dit mij een perfect topic om iemand in de zeik te nemen en ook weer anders om natuurlijk

dus op quote klikken en deze aan passen er er zelf op de aangepaste quote reageren
    Who's the Chef

Originally posted by been
    zo een onderwerp heb ik ooit eens op ar gelezen geloof ik en vond hem wel heel erg gaaf
    en om aan corry's relnicht wensen te voldoen lijkt dit mij een perfect topic om iemand te kijk te zetten en niet anders om natuurlijk

dus op quote klikken en deze aan passen er er zelf op de aangepaste quote reageren
    het is wel leuk als Corrie even terug reageerd natuurlijk.
    Brear

Comment

Originally posted by BREAR
      het is wel leuk als Corrie even terug reageerd natuurlijk en mij een poeier voor me kop geeft
      Brear
      aha dus jij ben der zo een ook nog

iemand die van klappen krijgen houd
      Who's the Chef

Comment

aha dus jij ben der zo een ook nog

iemand die van klappen krijgen houd
        Nee want Corrie gaat eerst uitdagen, zodat ik de eerste klap geef, dat heb ik in een ander topic gelezen haha
        Brear

Comment

Vooruit zal maar meedoen, anders ben ik weer de slechterik van het forum.

aha dus ik ben der zo een ook nog

iemand die van pijpen houd
          zo zo Beentje dus je bent dus wel een gay, je geeft het nog toe ook!
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Wel sportief van je Corrie, dat je even komt reageren.
            Groet;
            Brear.

Comment

Wel mee blijven doen, je had aan Been toch beloofd een antie corrie actie, kom maar op zal ik straks mijn maatjes erbij halen
              waarschijnlijk kan ie me niet alleen aan, whahahaa
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
                Wel mee blijven doen, je had toch aan Been beloofd om een standbeeld voor corrie op te richten, kom maar op zal ik straks mijn maatjes erbij halen
                waarschijnlijk kan ie me niet alleen aan, whahahaa
                Ja Been is wel een beetje bang voor je, daarom heeft hij mij erbij gehaald.
                Ik stelde daarop voor om een standbeeld voor jou op te richten, voor al die leuke posts die jij hier plaatst.
                Groet;
                Brear

Comment

Originally posted by BREAR
                  Ja Been is wel een beetje geil op je, daarom heeft hij BREAR erbij gehaald.
                  Ik stelde daarop voor om jou ten gronde te richten, voor al die leuke posts die jij hier plaatst.
                  Groet;
                  Brear
                  Vind het wel erg symphatiek van je Brear dat je Been bijstaat in deze toch moeilijke periode.
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by JTB
                    Vind het wel erg geil van je Brear dat je met Been been kontje-buk speelt in deze toch moeilijke periode. Volgende keer doe ik mee.
                    Haha oe nou gaan we het krijgen...
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by Haagschemarco
                      Haha oe nou die van been wil ik ook wel van achter krijgen...
                      Jij zegt het...
                      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by JTB
                        Jij zegt het en ik slik het
                        hmm kom je iets te kort kerel ??
                        Who's the Chef

Comment

Ik heb een te kort pikkie kerel ??
                          Dat hoeven wij niet te weten Beentje
                          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by JTB
                            Vind het wel erg symphatiek van je Brear dat je Been bijstaat in deze toch moeilijke periode.
                            Ja dat is idd heel sympathiek van mij bro maar Been moet het nu verder zelf doen, hij heeft mij niet meer nodig nu, want Corrie is inmiddels verslagen,zij is denk ik bang geworden, want ik zie haar niet meer posten tenminste
                            Groet;
                            Brear.

Comment

Originally posted by ReyMysterio
                              Dat hoef ik niet te weten Beentje dat de joue nogsteeds groter is als de mijne

geeft niet kerel beter een kleine die steigerd dan een grote die weigerd
                              het gaat er om of je ermee over weg kan he
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X