Even duimen mensen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even duimen mensen!

Vanavond speelt mijn cluppie tegen rbc uit! Winnen wij en verliest Sparta, hoeven wij niet de nacompetitie in en zitten we nog een jaartje in de eredivisie op zeker...

Dus bij deze klein verzoekje om te duimen voor mij/ons...

Edit:
    Wil je luisteren naar de wedstrijd kijk even op www.northside.nl
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Ik gun het je van harte maar ben meer voor sparta dan voor den-haag..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
      Ik gun het je van harte maar ben meer voor sparta dan voor den-haag..

Greets...
      sjongejongejonge kzie datje van me houd
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Vanuit Leeuwarden veel succes toegewenst. Een ploeg als denhaag hoort op het hoogste niveau te spelen.

Strike first, Strike hard, No mercy

Comment

En lopen ze al 15 goals achter?

Comment

Veel succes, wel in het ANDERE goal schieten hé

David.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

sparta en ado gewonnen en nu staat nac op de 16e.. in de play offs heeft haarlem gister 1-1 tegen zwolle uit gespeelt en kan het vrijdag thuis afmaken.. en dan wacht willem2..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X