Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik denk zelf dat het voor een groot deel tussen de oren zit. Oftewel, je voelt je zoals je je wilt voelen. Het klinkt erg nuchter, maar toch geloof ik hierin.
Het zou dus kunnen dat een 'handoplegging' goed werkt, omdat het nieuw voor je is en je gelooft dat het werkt. Je lichaam zal hier positief op reageren.
Kortom, je geneest jezelf en niet die therapeut.
Mischien is het daarom zo goed om naar een therapeut te gaan, zodat hij zorgt dat jij jezelf geneest.
Als je maar niet dezelfde alternatieve genezers hebt, als wijlen Silvia Millecam. Die waren niet echt goed met hun vak bezig als je het mij vraagt.
Ben ik helemaal mee eens. Er zijn idd van die mensen die denken dat ze paranomaal genezer zijn. En maar raak kloten en je arm maken. Neemt niet weg dat er ook genezers zijn die wel degelijk kunnen genezen. Je moet ze alleen weten te vinden.
accupunctuur is bewezen dat het KAN werken.
homeopatie doe ik zelf ook aan, maar dat vind ik niet alternatief eigeluk. meer gezondheids kwestie. euh... das hetzelfde. nou ja, iig vin ik homeo... normaal
@Bruce, ja bij mij werken de homeopatische middelen goed bij blessures, het zijn een paar simpele middelen die ik gewoon koop bij de apotheek, het wordt gemaakt door de firma VSM, ik dacht in Alkmaar.
Vooral bij mijn peesblessure aan mijn elleboog die ik anderhalf jaar geleden opliep bij het oppakken van twee dumbells om schouders mee te trainen hebben ze goed geholpen bij het herstel ( ik kon toch blijven trainen ook al was het aangepaste training)
Het was evengoed nog een langdurige blessure trouwens, het was de binnekant, en de buitenkant van mijn elleboog die ik blesseerde tijdens het draaien van de dumbells om ze in presspositie te krijgen.
Het voornaamste voor mij was destijds, dat ik niet hoefde te stoppen met trainen, en dat kwam toch echt volgens mij door die homo middelen hehe.
Ik geloof er echt in tenminste.
Brear.
VSM werkt inderdaad, ik vind homeo nou ook niet egt alternatief..
Zalfjes gebaseerd op kruiden die bijvoorbeeld pijn verzachten zijn er gewoon algemeen... Dat heb je ook in de moderne geneeskunde kijk maar naar paracetamol.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment