Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Knappe post Ms S, ben het volledig met je eens, maar wil toch een puntje aanhalen, als ik iets zeg dan is het ook zo en duld ik geen tegenspraak, ik en alleen ik (Mr C ook soms) heb het hier voor het zeggen en iedereen moet luisteren
davito is zeker iem. die later in de oude schoenendoos komt alstie weg is. ik denk waar de oude, maar zeker ook serieuse nieuwe members mee te maken hebben is die domme eerste posts van ik ben 19 jaar, train 2 weken en heb dat en dat gekocht, hoe moet ik het gebruiken. (liefst oxy)
en helaas zijn dat er nogal wat. maar jah... davito, ahmed, boerenjongen, etc... die zijn de vernieuwing van het board maar je moet niet vergeten, als iets goed gaat hoor je niks, alleen als er wat te zeiken is. dat is in het hele leven zo. affijn... davito: jij heb niks te vrezen. dus
wahha ty guys ahmet was in het begin echt mega poster! geen bericht waar hij geen reply op gaf maar goed het is een goede kerel en ook farmboy merk ik op als serieus nieuw member deze maand.
Ik word trouwens ook niet egt goed van sommige nieuwe mensen(nu al niet) maar dat is dan vooral iets als wat bruce beschreef of iets standaarts als: hallo ik train net 2 maanden en wil graag massa erbij, wat kan ik het beste doen?
maargoed, iedereen bedankt en missss S.. jij kan maar beter filosoof worden je begrijpt alles heel goed en kan alles nog beter verwoorden.
Wie zegt dat ik dat niet al ben David? Haha, nee hoor, moet er niet aan denken.
Maar heb natuurlijk niet voor niets dat Super voor mijn titel staan hè...
Vind het belangrijk om als mod niet alleen simpele regeltjes te handhaven maar ook waar mogelijk ervoor te zorgen dat mensen zich prettig voelen hier op het board, daar wordt het alleen maar beter van. Als ik daar soms iemand voor tegen z'n schenen moet schoppen is dat jammer maar die had het dan waarschijnlijk zonder het zelf door te hebben ook gewoon verdiend.
Met wat respect voor anderen en een beetje inlevingsvermogen in plaats van de veel voorkomende oogkleppen kun je een eind komen.
tjonge jonge... tof om te horen
ma kvind het ook erg leuk om hier een beetje rond te lezen en om hier en daar te posten. Door commentaar te geven op iemand leer je zelf ook steeds meer dus...
al erger ik me ook net als vele anderen aan mensen die na een paar weken trainen al naar de AS grijpen.... Dr loopt nu ook weer zo;n thread van iemand die niet weet waar die mee bezig is... Ik heb er zelf ook weinig verstand van magoed...ik gebruik het ook niet...
Pfffff ik ben gelukkig niet de enige die zich aan sommige nieuwe members irriteert, ach de zomer is straks weer voorbij en is alles weer bij het oude, alleen dan met nieuwe serieuze members erbij
Over miss s, die heeft er al heel wat tegen de schenen gekickt
Moet zeggen, is een topmoderator en kan het indd altijd goed verwoorden zodat de boel weer een hoop duidelijker is
Indd, ik hou er juist van als mensen eerlijk zijn, al moet dat dan een schop voor de schenen zijn, zo zie ik dat niet iig, als iemand maar eerlijk is in wat ie zegt of denkt We kunnen het niet altijd eens zijn met mekaar, als we mekaar maar blijven respecteren om iemand zijn mening.
Pff in dit topic is veel bijgekomen sinds de laatste keer dat ik hier kwam... iemand een sdamenvatting voor mij... lol...
Senior members missen een aantal oude members die er niet meer zijn. Verder zijn er nog een paar mensen waar het wss niet goed mee is afgelopen.
Toen kwam het onderdeel dat de nieuwe members irritant waren, wat daarna met een mooie slag van Miss S is verworpen, en nu kust iedereen het handje en is iedereen welkom!!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment