nog een leuke van greg valentino

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nog een leuke van greg valentino

de sukkel lult er een verhaal omheen. over een abces ofzo door naalden van zen steroid injections, die hij op de grond liet vallen en ff afveegt en er weer in.

http://www.craignos.net/voir_media-e..._steroide.html
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Wat een verhalen weet die eikel te verzinnen zeg...

Het is zo belachelijk dat het grappig is, het is wel weer jammer dat er uiteraard legio mensen dit soort dingen zien en het geloven, geeft bb'ers en as gelijk een nóg slechtere naam.

Comment

misselijkmakend dit

Comment

Ja, ik kan er ook geen respect voor hebben sorry.
        Je zou haast denken dat hij bewust de bb sport belachelijk wil maken, een soort parodie zeg maar op de sport.
        Het ziet er toch echt niet uit hehe
        Brear.

Comment

Trieste gozer! Dat hij deed durft te wijten aan as.

Comment

Triest geval.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Is idd wel een triest geval. Mankeert iets in ze hoofd. Alhoewel ik es een artikel gelezen heb waarin hij wel "intelligent" overkwam (sla me nou dood maar weet totaal niet meer waar ik dat artikel gelezen heb).
              Daarin verklaarde hij dat hij wou aantonen dat er geen grenzen zijn blablabla. Nu vind iedereen een Ronnie Colleman en een Markus Ruhl niet freaky meer maar 20 jaar geleden zou iedereen ze waarschijnlijk bekeken hebben zoal wij hem nu zien... Was min of meer zijn mening (van wat ik er mij nog van herinner)
              Maar blijft toch een geschifte kwiet
              Heeft ondertss ook vast gezeten in een psychiatrische instelling als ik mij niet vergis!
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by Aghran
                Heeft ondertss ook vast gezeten in een psychiatrische instelling als ik mij niet vergis!
                Hij is in ieder geval geen reclame voor onze sport zo te lezen hehe, maar toch heb ik wel eens foto's van hem gezien van voor dat hij aan die Synthol begon, en toen zag hij er echt goed uit, mooi droog en ook mooi symmetrisch.
                Alleen niet echt veel massa, ik denk ong 90 kilo, misschien was dat wel zijn frustatie, Bigorexia zeg maar.

Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet zo uit zie als hem momenteel, ik denk dat mijn vrouw snel weg zou wezen als ik dan een dubbele bicep zou maken voordat we naar bed gingen hehe.
                Brear.

Comment

Zieke en zielige gast, maar ik dacht dat dit filmpje al eens eerder was geplaatst in een ander topic.
                  konuşma!, yap!

Comment

een filmpje, marco. niet deze. hierin verteltie dat het door as komt enzo. je hoort hem niet over synthol.
                    alsof hij 4x (elke tricep en beide bicep) een infectie kreeg haha

Comment

hehe, die gozer is echt ziek ja

@ bruce , dezelfde fimpje was gepost door marco of iemand anders

grtz
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

lijkt wel of ie een baksteen heeft laten inplanteren
                        Who's the Chef

Comment

gege.. nu zag ik ook dat het hetzelfde filmpje is. ik had nl. wel andere gezien. nou ja,, ... weer wat posts erbij

Comment

Je hebt maarliefst 3 posts erbij!
                            Dat is een toename van 0.099%!!

grtz
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sorry hoor, maar dit is echt een SICK MOTHERF#CKER!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X