wk topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat hoop ik ook ja.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• ik vind italie wel mooi voetballen hoor.. alleen die kerolls make hakjes ech om de 5 min. dom dat de tegenstanders daar intrappen... verder vind ik niet so veel bijzonders wel mooie goals op het wk dat zeker zoals die ene van ronaldo bij die keeper prachtige voorzet kaka ! keurig afgemaakt
      on the road to get huge

Comment

• klote duitser gaan de beker pakken... frankrijk maakte super indruk tegen brasil. gok op de een finale tussen frankrijk en duitsland.

Comment

• daar ben ik ook bang voor.
          ik denk ook dat de kans groot is dat de finale duitsland-frankrijk wordt.
          al maakt italiƫ ook een goede kans.
          gr

Comment

• sorry hoor maar wat jullie zeggen slaat nergens op.. duitsland maakt een kans.. italie maakt een kans..

frankrijk wint punt.
            frankrijk heeft betere spelers punt.

ik ben niet eens een voetbal fan en ik weet gewoon wie er beter is

frankrijk heeft al eerder het wk gewonnen dus genoeg redenen

Comment

• duitsland niet zeker en italie ook nog nooit een wk gewonnen

duitsland speelt thuis heeft het voordeel van het publiek en heeft tot nu toe helaas maar waar het best gepresteerd.

frankrijk heeft op 2wedstrijden na nog niets laten zien. gelukkig waren die 2wedstrijden wel de enige belangrijke dus hebben zeker een goede kans.

Comment

• Italia mag zeker niet winnen, op de manier waarop ze van australia hebben gewonnen is schandalig.

En duitsland, tja wat moet ik zeggen ,infeite spelen ze goed vind ik en ze hebben het voordeel thuis te spelen, maar wk mogen ze niet worden, dan worden die duitsers nog aroganter

En frankrijk, tja mijn favoriet, eerste 2 matchen waren beschamend, maar je ziet toch in de moeilijke momenten komt de ervaring boven, en ze mochten ook van de trainer niet aanvallen de eerste matchen, daar is nog een serieuse rel voor ontstaan door zidane en de trainer, als je ziet hoe ze spelen tegen brazil, komaan he mensen brazil kwam er gewoon niet aan te pas, enkel de laatste minuten gingen ze voetballen terwijl ze dat 90 minuten moeten doen. En wat had brazil al laten zien op dit wk was ook geen vette he voor een wk tittel verdediger, ik heb toch het samba voetbal niet gezien ze.

Vergeet zeker portugal ook niet, hebben ook een pak goede spelers met ervaring, plus scolari (trainer) heeft al 3 of 4 wk op zijn naam staan, dus ervaring zat.

Bij ons hier houden ze zo de fouten en swalbes en beste reddingen,mooiste goalen enzo bij, en de fout van die nederlandse speler op ronaldo staat nog steeds nummer Ć©Ć©n, met zijn voet voorruit op de binnenkant bovenbeen van ronaldo. Heeft zelfs de fout van die italiaan tegen die amerikaan ervan af gedreven

Grtz
                stil growing

Comment

• maar boularous had wel net de goeie te pakken. wat een arrogante kwal die ronaldo. en een matennaaier!! daar tegen engeland vragen om een rode kaart voor z`n ploegmaat rooney!! als ik die gast zie gaan bij mij de nekharen overeind staan.
                  gr

Comment

• volksvijand nr 1 geworden in engeland ronaldo.. eerst rode kaart aansmeren en daarna extreem juichen naar het engelse vak bij de gescoorde pingel. verwacht dat ie word verkocht

Comment

• gelukkig ik was het vergeten maar ik heb nog steeds de eer om dit neer te zetten...........

SCHADE Deutschland! italie was een maatje te groot

Comment

• Vond het een terechte overwinning.

Greets...

Comment

• Frankrijk - Italie als finale... Ik zet mijn kaarten in op Italie, hoewel hun verdedigende voetbalstrategie me totaal niet aanstaat. Hoop dus eigenlijk dat Frankrijk wint, maar....
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Originally posted by Mr. Symmetry
                            Frankrijk - Italie als finale... Ik zet mijn kaarten in op Italie, hoewel hun verdedigende voetbalstrategie me totaal niet aanstaat. Hoop dus eigenlijk dat Frankrijk wint, maar....
                            eens. al vond ik italie tegen duitsland na 90min erg aanvallend spelen met 4aanvallers. dus als ze moeten durven ze wel aan te vallen

Comment

• Vond ItaliĆ« tegen Duitsland best aanvallend voetballen.
                              Denk dat Frankrijk wereldkampioen gaat worden.

Greets...

Comment

• ik denk/hoop italie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X