Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik vind italie wel mooi voetballen hoor.. alleen die kerolls make hakjes ech om de 5 min. dom dat de tegenstanders daar intrappen... verder vind ik niet so veel bijzonders wel mooie goals op het wk dat zeker zoals die ene van ronaldo bij die keeper prachtige voorzet kaka ! keurig afgemaakt
Italia mag zeker niet winnen, op de manier waarop ze van australia hebben gewonnen is schandalig.
En duitsland, tja wat moet ik zeggen ,infeite spelen ze goed vind ik en ze hebben het voordeel thuis te spelen, maar wk mogen ze niet worden, dan worden die duitsers nog aroganter
En frankrijk, tja mijn favoriet, eerste 2 matchen waren beschamend, maar je ziet toch in de moeilijke momenten komt de ervaring boven, en ze mochten ook van de trainer niet aanvallen de eerste matchen, daar is nog een serieuse rel voor ontstaan door zidane en de trainer, als je ziet hoe ze spelen tegen brazil, komaan he mensen brazil kwam er gewoon niet aan te pas, enkel de laatste minuten gingen ze voetballen terwijl ze dat 90 minuten moeten doen. En wat had brazil al laten zien op dit wk was ook geen vette he voor een wk tittel verdediger, ik heb toch het samba voetbal niet gezien ze.
Vergeet zeker portugal ook niet, hebben ook een pak goede spelers met ervaring, plus scolari (trainer) heeft al 3 of 4 wk op zijn naam staan, dus ervaring zat.
maar boularous had wel net de goeie te pakken. wat een arrogante kwal die ronaldo. en een matennaaier!! daar tegen engeland vragen om een rode kaart voor z`n ploegmaat rooney!! als ik die gast zie gaan bij mij de nekharen overeind staan.
gr
volksvijand nr 1 geworden in engeland ronaldo.. eerst rode kaart aansmeren en daarna extreem juichen naar het engelse vak bij de gescoorde pingel. verwacht dat ie word verkocht
Frankrijk - Italie als finale... Ik zet mijn kaarten in op Italie, hoewel hun verdedigende voetbalstrategie me totaal niet aanstaat. Hoop dus eigenlijk dat Frankrijk wint, maar....
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Frankrijk - Italie als finale... Ik zet mijn kaarten in op Italie, hoewel hun verdedigende voetbalstrategie me totaal niet aanstaat. Hoop dus eigenlijk dat Frankrijk wint, maar....
eens. al vond ik italie tegen duitsland na 90min erg aanvallend spelen met 4aanvallers. dus als ze moeten durven ze wel aan te vallen
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment