Is dit wat?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit wat?!

Graag wil ik een apparaat voor mijn buik voor thuis, het volgende vond ik:

http://koopjes.marktplaats.nl/sport_...pk=&df=1#photo
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Ziet er uit als een martelwerktuig
    Je kan toch gewoon sit-ups doen?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

volgens mij is dit zo`n apparaat waar je na 2 weken zat van bent.
      gr

Comment

Niet kopen, doe je toch niks mee.
        Heb er ook 1, die staat te verstoofen terwijl ik toch echt niet te lui ben om te sporten, maar thuis komt er gewoon niks van.
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Idd man, niet kopen. Gewoon in de sportschool de basic dingen doen: hanging leg raises, situps, crunches.

En als je die buikspieren wilt zien zal je toch echt je vetpercentage moeten laten dalen. Dan pas worden ze zichtbaar.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik heb dat ding op tv gezien en met mijn analyserend ook is dat volgens mij een van de weinige die echt zwaar je buik kan trainen, maar het is eenmaal zo wat de anderen zeggen, je gebruikt het toch niet.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Moet weg wegens imegratie

Comment

Hmmmmmmm ok.

Ja ach, maar soms heb ik gewoon van die momenten dat ik mijn buik wil doen, vandaar dat ik 1 of ander bankje wil aanschaffen..
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X