Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
[quote=Black_Label_Coolrain;361258]Dus als ik tussen de lijnen lees, had ik me dus maar gewoon moeten laten doen... Ik concludeer hier twee dingen uit... a) Jij vind dat ik overgereageerd heb en me hier eventjes kom aanstellen om dit verhaal te doen...
b) Voor jou is dat dus blijkbaar normaal...
Gaat me gewoon hierom dat men veilig achter het stuurtje in het gezelschap van een paar maten lekker iemand anders wat kan opnaaien, maar als die persoon dan opeens ondanks je maatjes uitstapt en uitleg komt vragen je met een bruin onderbroek verder kan rijden... Dan ben je een verdomde loser in mijn ogen... Ik had wellicht beter niks gepost, wat ik dan in vervolg ook weer zal doen... Van zulke statements word ik alleen nog maar pissiger van...
En zolang je geen kids hebt, kan je die shit niet begrijpen...
quote]
ja je hebt vind ik deels gelijk, bedoelde het ook niet echt zoals ik het zij want ik vond het serieus wel een leuk stukje text van iemands ervaring om te lezen maar ik dacht aan de ene kant van ja maar wat wil je nou dat wij eraan doen dat je meteen zo gaat reageren dat je niet meer gaat posten en alles vind ik een beetje overdreven dan had je idd beter zo kunnen reageren tege die 'gangster' lui. Ik vond gewoon datje een beetje over dreef bij dat stukje dat zij niet uit de auto durfte te komen ofzoiets. Toen ik het las dacht ik gewoon wel effe van die denkt wel dat die de man is,oke misschien een voor oordeel en misschien niet terrecht.
Ben ook meestal een zeer kalm type maar met dat bumperkleven kan je mij ook behoorlijk opfokken. Wat ik dan doe is stilletjesaan afremmen desnoods tot 5 per uur, wanneer ze terug afstand nemen versnel ik weer wat, komen ze dichter weer trager, etc...
De meesten begrijpen het na 2 keer wel
ik zal je nog eens wat vertellen, de vriendin van mijn neef heeft een aantal jaar terug ook zoon idioot gehad die achter haar aanzat te kleven en toen is ze op de rem gaan staan om hem af te schrikken, waardoor die man in de auto schrok en tegen een boom reed.
ja logisch je spoort niet als je op de rem gaat staan als je rijd wie doet dat nou, ik heb toevallig ook een voorbeeld nou want ik heb deze week ook iets meegemaakt, ik rij met z'n 3e ( fout weetik maar welke scholier doet het niet, en de politie maakt er niet zo'n probleem van ) komt er een hele oude motor keihard aan raggen ( minimaal 80 , waar je 50 mag ) gaat ie slomer rijden, probeerd ie ons in de bocht in te halen terwijl er eeen auto aankomt ging net goed wij fietsen door zet ie z'n motor ff tege me fiets aan gelukkig viel ik niet ofzo en dan draaide die midde op de weg de motor zodat we niet door zoude fietsen had ie een grote mond enzo ik had het er ook moeilijk mee om me in te houden want de jeugd heeft zogenaamd toch alleen een grote mond etc. etc...
en zo zieje dat steeds een fout word gemaakt waar meteen bats boem focking agressief op gereageerd word.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment