Verkiezingen achter de rug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

noem 1 gast uit de politiek die er wel sexy uit ziet
    on the road to get huge

Comment

Originally posted by been View Post
      waar mijn stem heen is gegaan is voor mij zelf maar ben het wel met sym eens dat balk het erg goed heeft gedaan hij ziet er alleen niet uit das weer een nadeel
      Zo goed heeft Balk het niet gedaan.
      De economische groei was onder zijn bewind een schamele 1,5%, terwijl na de oorlog dit altijd veel hoger is geweest ( rond de 3,5% )
      En na een laagconjunctuur volgt altijd een hoogconjunctuur en daar is een regering niet eens voor nodig.
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
        noem 1 gast uit de politiek die er wel sexy uit ziet
        Georgina Verbaan - Partij voor de dieren
        liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Georgina Verbaan heeft totaal geen kennis van de politiek.
          Ik denk dat als zij de lijsttrekkers van de grote partijen op moet noemen alleen Bos en Bak-ellende kent.
          Jammer dat er partijen moeten bestaan die hun bekendheid moeten hebben van de mensen uit soaps/films e.d.

Comment

Originally posted by ReyMysterio View Post
            Zo goed heeft Balk het niet gedaan.
            De economische groei was onder zijn bewind een schamele 1,5%, terwijl na de oorlog dit altijd veel hoger is geweest ( rond de 3,5% )
            En na een laagconjunctuur volgt altijd een hoogconjunctuur en daar is een regering niet eens voor nodig.
            Volgens mij bronnen heeft de economische groei na de 2e wereldoorlog geschommelt tussen de 3,5%(min.) en de 9,*%(max.) Waarbij balkenende een uitzondering was met 1,2%. Alleen balkenende kon wel de shit van de vorige minister-president oplossen, en die euro hielp hem ook niet echt.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
              Volgens mij bronnen heeft de economische groei na de 2e wereldoorlog geschommelt tussen de 3,5%(min.) en de 9,*%(max.) Waarbij balkenende een uitzondering was met 1,2%. Alleen balkenende kon wel de shit van de vorige minister-president oplossen, en die euro hielp hem ook niet echt.
              De pleuro moet je niet meerekenen volgens Zalm was er niks aan de hand en Balkje ging zelf akkoord met de invoer van die klote munt-eenheid.
              En de opvolger kan altijd de "shit" van zn voorganger oplossen, echter was dat niet zijn "collega" uit dezelfde partij?
              De winst van het CDA is alleen vanwege de grote vaste CDA stemmers alleen daarom hebben ze een meerderheid, maar ik ben toch wel benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk op bak-ellende hebben gestemt!
              Of dat ze toch op een ander van het CDA hebben gestemd zoals Verhagen of mensen op de lijst uit de eigen regio.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X