Zonnebanken...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zonnebanken...

Ik probeer altijd om 1 keer in de week ff onder de zonnebank te gaan.
    Ik heb een vriendin die in zo`n slenderstudio werkt en daar staat ook een zonnebank waar ik gratis onder mag.
    Hele grote met muziek en al. Langer als 15 minuten mag niet maar dat moet je ook niet willen denk ik.
    Ideaal dus om een lekker kleurtje te krijgen.

Ook vind ik dat je spieren beter uitkomen als je bruin bent.

Mijn vraag aan jullie is gaan jullie ook regelmatig onder de zonnebank of wachten jullie op de zon?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Yep ,ook ik ben aan de zonnebank !!
    Ik probeer 2 a 3 keer per week te bruinen ,natuurlijk om het kleurtje ,waardoor je contouren beter zichtbaar worden , maar ook om eens lekker uit te rusten en ook mijn spieren en gewrichten een beetje te verwennen ,( warmte kan nooit kwaad voor de spieren ).

Zonnen in de echte zon alleen op vakantie )
    Ron

Comment

Ik heb er echt een hekel aan om onder de zonnebank te liggen, verplicht stil liggen...

Maar ga dus 1 keer per maand beide kanten 15-20 min, kleur wel redelijk snel bij...

Als ik er zelf niet 1 had gehad dan zou ik het ook niet doen...

Comment

ik vind het wel lekker af en toe, soms 2x in de week, maar gemiddeld 1x in de 2 a 3 weken, ik kleur erg snel bij.

Comment

ik vind het het heerlijk om effe tot rust te komen onder een zonnebank. Wij hebben ook zo staan ding maar dat vind ik minder laat mij maar lekker lang uit liggen. Ik porbeer altijd elke week 1 keer te gaan maar laatste 1.5 maand nog geen 1 keer geweest door drukte van verhuizing.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Heb geen geduld voor de zonnebank, kan niet zo lang stil liggen. We hebben er 1 thuis staan. M'n vrouw is er gek op, ligt er elke week onder, maar niets voor mij.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

gege. ik lig ook hele tijd naar de klok te kijken.
              ga 2x achter elkaar (2 dagen) endan alst ff kan 2 maanden niet. ik haat dat ding best wel, maar ja, zoals hierboven al staat: bruin laat je spieren veel beter uitkomen.
              hm.. vandaag wel reclame gehoord over capsules.
              al iemand met ervaring?
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nee geen ervaring mee.
                Ken wel iemand die creme heeft gebruikt maar geloof me dat wil je niet

Greets...

Comment

wil er zich een proefkonijn melden ?

maat van me wou ook een kkeer bruin worden, dus een vriendin smeerde zijn rug in, maar die smeerde het niet in, maar tekende zijn naam p zijn rug, stond er wel leuk op

Comment

Nope Ik heb het gezien bij iemand die dacht alles ingesmeerd te hebben...

Greets...

Comment

Die creme is inderdaad hopeloos, heb een paar keer de resultaten gezien en daar wil je dus echt niet mee rondlopen.

Normaal gesproken probeer ik altijd 1 keer per week onder de zonnebank te liggen. Eigenlijk heb ik er het geduld niet voor maar het is een stuk beter dan met zo'n wit hoofd rondlopen.

Maar op dit moment uiteraard niet nodig... Elke dag 35 graden, en bijna elke dag zon strand en zee.

"Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Comment

Jaja je hebt het niet gemakkelijk
                        Hou vol, sterkte...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X