Originally posted by Flexer
View Post
Dan heb je nog de GTX275 die erg goed presteert en een stuk goedkoper is dan de GTX285 en de prestaties niet zo gek veel verschillen. Maar dan kan je net zo goed weer voor ATI kiezen @ HD4890 XXX black Edition voor 180 euro per stuk. Gooi twee van deze op je bord en draai ze op crossfire en je hebt een monster in huis. Wat ik voor possel heb samengesteld is gewoon een high end systeem.. voor dat geld kan je er niet om heen en beter kan je ook niet krijgen met dit budget.
Is wel heel erg kort door de bocht wat je hier zegt. Slaat ook werkelijk nergens op.
Met jaren ervaring waar ik elke dag nog betrokken ben met hardware weet ik wel waar ik het over heb. En is er iets niet duidelijk dan kan ik dat ook onderbouwen.
Een dure Nvidia kaart hoeft niet perse beter te zijn. Je kan een GTX295 nemen (twee GTX275 op een kaart "wel met twee pcb's". En je kan voor goedkoper twee losse GTX275 nemen in SLI wat uiteraard beter presteert doordat deze volle gebruik kan maken van twee PCI-E x16 @ 2.0 sloten.
Comment