Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou willen dat ze de save optie zouden aanpassen. Nu staan alle saves van al je personages door elkaar. Erg irritant als je meerdere personages met verscheidene speel stijlen wilt hanteren. Zo moeilijk is het toch niet om net zoals Dragon Age even per personage een aparte folder te hebben met al je saves :S
Is ook jammer dat Magie praktisch nutteloos is tegen de draken. Met melee zijn ze zo neer.
Zou willen dat ze de save optie zouden aanpassen. Nu staan alle saves van al je personages door elkaar. Erg irritant als je meerdere personages met verscheidene speel stijlen wilt hanteren. Zo moeilijk is het toch niet om net zoals Dragon Age even per personage een aparte folder te hebben met al je saves :S
Is ook jammer dat Magie praktisch nutteloos is tegen de draken. Met melee zijn ze zo neer.
heb tot nu toe maar een personage, imperial.
magie vind ik zoiezo nutteloos, vind daar echt geen zak aan. Doe mij maar een daedric bow en arrows.
Bij me eerste personage combineerde ik melee/magic. Hak in met enchanted zwaard en beweeg uit de weg zodra de tegenstander zijn sterke aanval wilt gebruiken. Hij doet zijn aanval en ik doe op veilige afstand wat magic met damage over time. Op den duur ben je in staat vijanden in 1hit neer te leggen met het zwaard. maar de draak krijg je niet op die manier neer. Magie heeft niet genoeg range om het te raken dus moet wel close range wat doen. Magic doet nauwelijks damage dus moet dan wel melee doen.
En als je zo lomp bent dan je al die voorgekauwde pijltjes niet kunt kunt volgen om je quests blindelings te voltooien dan is er altijd nog de clairvoyance spel die alles voor je aanwijst.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
ik leg ze anders behoorlijk snel omver met Destruction Magic
maar dat komt omdat ik me alleen op destruction heb gefocust
Ik kan echt niet met een schild omgaan :P Destruction spells en one handed meestal. Als het niet lukt een shout erin gooien en wat power attacks als ze op de grond liggen. Works for me. Trouwens inmiddels smithing 100, daedric wapens, heerlijk speelgoed :P
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment