killdisk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laptop voor en van m'n ma daarnaast denk ik niet dat dat werkt
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Probeer het maar eens met Ubuntu. Die installeer je praktisch met je ogen dicht en het ziet er heel gelikt uit. Kijk maar eens op de Ubuntu webpagina.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Heb je F8 of F11 tijdens het booten al geprobeerd?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Installeer linux, probleem opgelost.
          Originally posted by inferno_0666 View Post
          Probeer het maar eens met Ubuntu. Die installeer je praktisch met je ogen dicht en het ziet er heel gelikt uit. Kijk maar eens op de Ubuntu webpagina.
          Dat zou ook mijn advies zijn. Mijn computer heeft ook Ubuntu als OS.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
            Dat zou ook mijn advies zijn. Mijn computer heeft ook Ubuntu als OS.
            Ubuntu doet het ook niet, gedownload en op cd gebrandt. Boot naar cd/dvd gezet maar hij pakt de cd niet zegt weer dat hij geen OS kan vinden zoals ik al verwachtte.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
              Heb je F8 of F11 tijdens het booten al geprobeerd?
              Ik ben geen Wizz, maar ook geen complete idiot

Comment

Kan je niet kijken of je een Acer Recovery disk kan kopen of krijgen van iemand? ( horen niet eens zo duur te zijn ), alles, ook fabrieks instellingen zijn allemaal verwijdert als ik het zo lees
                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Ik ben geen Wizz, maar ook geen complete idiot
                  Just checking

Anyway, hoe ik het altijd deed, maar wellicht is de situatie bij jou anders:

- in het bios de 1e bootoptie aanpassen naar 'cd'
                  - cd erin en laat je pc daarvan opstarten.. windows setup begint dan
                  - vanaf daar kreeg ik vanzelf ergens de optie om een partitie te kiezen of te verwijderen etc, waarop ik windows wil installeren. Wellicht dien je een 'f-toets' in te drukken alvorens je in het 'partitie-scherm' komt.

Vorige versies van Windows waren wellicht wat simpeler in de setup, maar met een Windows 7-setup disk, zou je dit moeten kunnen doen. Zijn dit de precieze stappen die je al gevolgd hebt?

Comment

Originally posted by haci View Post
                    Kan je niet kijken of je een Acer Recovery disk kan kopen of krijgen van iemand? ( horen niet eens zo duur te zijn ), alles, ook fabrieks instellingen zijn allemaal verwijdert als ik het zo lees
                    Ja dat is dus ook het geval. Ik vind het echter verwonderlijk dat ze die shit zo afhankelijk maken van hun eigen discs en dat er kennelijk geen alternatieven zijn, iig ik kom er niet uit/

Had al mailtje naar support gestuurd, ff afwachten.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                      Just checking

Anyway, hoe ik het altijd deed, maar wellicht is de situatie bij jou anders:

- in het bios de 1e bootoptie aanpassen naar 'cd'
                      - cd erin en laat je pc daarvan opstarten.. windows setup begint dan
                      - vanaf daar kreeg ik vanzelf ergens de optie om een partitie te kiezen of te verwijderen etc, waarop ik windows wil installeren. Wellicht dien je een 'f-toets' in te drukken alvorens je in het 'partitie-scherm' komt.

Vorige versies van Windows waren wellicht wat simpeler in de setup, maar met een Windows 7-setup disk, zou je dit moeten kunnen doen. Zijn dit de precieze stappen die je al gevolgd hebt?
                      Hij herkent gewoon de hele schijf niet, althans hij ziet de schijf wel maar hij claimed er niks mee te kunnen...

Comment

Hij herkent gewoon de hele schijf niet, althans hij ziet de schijf wel maar hij claimed er niks mee te kunnen...
                        Ik heb wel wat ervaring met Windows-installaties door de jaren heen, en uit de volgende reactie maak ik op dat je bootinstelling niet op 'cd' staat, maar op een harde schijf.

"Hmmm gaar. Ik kan alleen de setup in als hij wilt booten zegt ie meten: missing operating system_"

Check voor de zekerheid nog eens of je het volgende wel echt hebt gedaan:

- ga naar het bios tijdens het opstarten door 'del' of F8 in te drukken (meestal)
                        - ga naar 'boot options'
                        - verander de 1e boot optie naar 'cd'
                        - sla je instellingen op (F10 meestal), anders heeft je wijziging geen enkele zin gehad
                        - laat je laptop nu opstarten vanaf de cd. Hij zou dan vanzelf de setup moeten beginnen.

Comment

Kan je killdisk niet booten via de bios en partition recovery aanklikken?

Comment

Dynamix, no offense maar dit is wel heel basic, als dat het probleem was dan zou ik niet bezorgd zijn . De boot staat goed. Ik kom ook in het setup menu van wondows maar ik kom niet verder bij het deel waar ik moet specificeren waar ik windows wil intallen. Dan herkend hij niks meer.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                              Kan je killdisk niet booten via de bios en partition recovery aanklikken?
                              Ik kan basicly niks...

Comment

Ik kan basicly niks...
                                Je kan deze niet inladen via BIOS als je 'm op een cd'tje brand en cd als boot priority zet? http://software.lsoft.net/boot-cd-iso.zip ik bedoel je komt dus ook de bios niet in ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X