Laptop voor en van m'n ma daarnaast denk ik niet dat dat werkt
killdisk
Collapse
X
-
Probeer het maar eens met Ubuntu. Die installeer je praktisch met je ogen dicht en het ziet er heel gelikt uit. Kijk maar eens op de Ubuntu webpagina.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostInstalleer linux, probleem opgelost.Originally posted by inferno_0666 View PostProbeer het maar eens met Ubuntu. Die installeer je praktisch met je ogen dicht en het ziet er heel gelikt uit. Kijk maar eens op de Ubuntu webpagina.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDat zou ook mijn advies zijn. Mijn computer heeft ook Ubuntu als OS.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk ben geen Wizz, maar ook geen complete idiot
Anyway, hoe ik het altijd deed, maar wellicht is de situatie bij jou anders:
- in het bios de 1e bootoptie aanpassen naar 'cd'
- cd erin en laat je pc daarvan opstarten.. windows setup begint dan
- vanaf daar kreeg ik vanzelf ergens de optie om een partitie te kiezen of te verwijderen etc, waarop ik windows wil installeren. Wellicht dien je een 'f-toets' in te drukken alvorens je in het 'partitie-scherm' komt.
Vorige versies van Windows waren wellicht wat simpeler in de setup, maar met een Windows 7-setup disk, zou je dit moeten kunnen doen. Zijn dit de precieze stappen die je al gevolgd hebt?
Comment
-
Originally posted by haci View PostKan je niet kijken of je een Acer Recovery disk kan kopen of krijgen van iemand? ( horen niet eens zo duur te zijn ), alles, ook fabrieks instellingen zijn allemaal verwijdert als ik het zo lees
Had al mailtje naar support gestuurd, ff afwachten.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostJust checking
Anyway, hoe ik het altijd deed, maar wellicht is de situatie bij jou anders:
- in het bios de 1e bootoptie aanpassen naar 'cd'
- cd erin en laat je pc daarvan opstarten.. windows setup begint dan
- vanaf daar kreeg ik vanzelf ergens de optie om een partitie te kiezen of te verwijderen etc, waarop ik windows wil installeren. Wellicht dien je een 'f-toets' in te drukken alvorens je in het 'partitie-scherm' komt.
Vorige versies van Windows waren wellicht wat simpeler in de setup, maar met een Windows 7-setup disk, zou je dit moeten kunnen doen. Zijn dit de precieze stappen die je al gevolgd hebt?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHij herkent gewoon de hele schijf niet, althans hij ziet de schijf wel maar hij claimed er niks mee te kunnen...
"Hmmm gaar. Ik kan alleen de setup in als hij wilt booten zegt ie meten: missing operating system_"
Check voor de zekerheid nog eens of je het volgende wel echt hebt gedaan:
- ga naar het bios tijdens het opstarten door 'del' of F8 in te drukken (meestal)
- ga naar 'boot options'
- verander de 1e boot optie naar 'cd'
- sla je instellingen op (F10 meestal), anders heeft je wijziging geen enkele zin gehad
- laat je laptop nu opstarten vanaf de cd. Hij zou dan vanzelf de setup moeten beginnen.
Comment
-
Dynamix, no offense maar dit is wel heel basic, als dat het probleem was dan zou ik niet bezorgd zijn . De boot staat goed. Ik kom ook in het setup menu van wondows maar ik kom niet verder bij het deel waar ik moet specificeren waar ik windows wil intallen. Dan herkend hij niks meer.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-