Originally posted by pescatore
View Post
killdisk
Collapse
X
-
Kan je niet een bootdisk downloaden en dan via USB opstarten en dan je partities via dos in orde maken? Deed dat vroeger ook altijd zo, voordat je partities via de installatieschijf kon instellenWinners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Heb Ubuntu erop weten te krijgen na veel gekut met bootdisk suite. Nu ff alles nalopen of het in orde is. Ben op zich meer een software/script man, van OS en hardware heb ik een stuk minder verstand, zeker ivm mensen die mijn niveau hebben op andere computergerelateerde dingen. Enfin, hopen dat ik Windows straks weer erop kan klappen voor mams. Mens is over de 60 en heeft al issues met alles wat buiten de browser omgaat. Emailen en nieuws kijken is zeg maar de skillset. "Is Ubuntu mams" met een glimlach en 2 duimen in de lucht gaat het wss niet worden heheh.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHeb Ubuntu erop weten te krijgen na veel gekut met bootdisk suite. Nu ff alles nalopen of het in orde is. Ben op zich meer een software/script man, van OS en hardware heb ik een stuk minder verstand, zeker ivm mensen die mijn niveau hebben op andere computergerelateerde dingen. Enfin, hopen dat ik Windows straks weer erop kan klappen voor mams. Mens is over de 60 en heeft al issues met alles wat buiten de browser omgaat. Emailen en nieuws kijken is zeg maar de skillset. "Is Ubuntu mams" met een glimlach en 2 duimen in de lucht gaat het wss niet worden heheh.
Screenshot Thread - Page 24 - Wilders Security ForumsI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNou, emailen en surfen gaat dus prima met Ubuntu. Je kunt het zelfs zodanig configureren dat het op XP lijkt.
Screenshot Thread - Page 24 - Wilders Security ForumsBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostBen al een beetje aan t kloten geweest. Krijg alleen Wine niet geïnstalleerd, hetgeen nog wel onmisbaar is imo.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Office, Adobe Creative Suite, Pokerstars. Mocht ik het ook ooit voor werk willen gebruiken dan komen er erp-paketten bij, administratieve tools en veel branche-specifieke software. Ik ben niet anti-Linux maar het heeft wel wat praktische nadelen natuurlijk die de scheef getrokken softwaremarkt met zich meebrengt, ongeacht je mening daarover.
Daarnaast moet ik nog ff wennen aan de interface en begrijp ik geen fuck van waar, wanneer, waarom en hoe ik moet scripten. En ik ben een redelijke programmeur/scripter in php/Java/actionscript/sql/xml maar ik begrijp er geen reet van. Ik moet er erg aan wennen maar zie het wel als een kans weer eens wat meer te leren over dit fenomeen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ga trouwens vanavond een aantal tutorials zoeken en volgen mbt Ubuntu. Zal wel ff posten als ik wat nuttigs vindt. Ik kan er gewoon niet tegen als ik dingen niet ken/kan en moet nu heel dwangmatig dit gaan leren. Can't help myself hahahBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostOffice, Adobe Creative Suite, Pokerstars. Mocht ik het ook ooit voor werk willen gebruiken dan komen er erp-paketten bij, administratieve tools en veel branche-specifieke software. Ik ben niet anti-Linux maar het heeft wel wat praktische nadelen natuurlijk die de scheef getrokken softwaremarkt met zich meebrengt, ongeacht je mening daarover.
Daarnaast moet ik nog ff wennen aan de interface en begrijp ik geen fuck van waar, wanneer, waarom en hoe ik moet scripten. En ik ben een redelijke programmeur/scripter in php/Java/actionscript/sql/xml maar ik begrijp er geen reet van. Ik moet er erg aan wennen maar zie het wel als een kans weer eens wat meer te leren over dit fenomeen.Last edited by inferno_0666; 24-05-2013, 13:18.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik weet niet of het gaat lukken om dat soort pakketten in wine te draaien, maar je weet maar nooit. Heb je de wiki al doorgenomen? FAQ - The Official Wine Wiki
Zelf doe ik alleen standaard bourne shell scripting, maar de talen die jij daar noemt kun je gewoon in linux gebruiken. Daar is het heel geschikt voor. Dan moet je hier even kijken: HowtoForge - Linux Howtos and TutorialsBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Vanavond ff doornemen: Watch Ubuntu Video Tutorials Episodes | How To Videos | BlipBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Dus je hebt Ubuntu nu werkend op die laptop? En bent dus in staat geweest om die harddisk weer correct te formatteren en partitioneren?
Als je Ubuntu zo ingewikkeld vindt (of niet geschikt vindt voor je mams) dan kan je nu toch gewoon Windows installeren, nu dat je schijf geformatteerd is?
But don't forget: bugs fly in through open Windows.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostJa, maar vind het installeer-deel maar onduidelijk. Daarnaast vind ik het gewoon erg storend dat dit soort kwaliteitspakketten niet compatible zijn.
Maar.... ik WIL ze helemaal niet in mijn OS gebruiken. Ik wil gewoon klikken en dat shit dan werkt. Ik word nu al leip van alle online blinde-fanboys van Ubuntu. Wilhet best een kans geven maar er zit echt een storend biased community achter zeg, waarom doen mensen dat toch altijd die roze bril stront.
Linux PHP IDE - Get Your Free Linux PHP IDE / Editor
NetBeans schijnt een hele goede IDE te zijn:
Niet zo druk maken om die fanboys, dat is slecht voor je bloeddruk.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDus je hebt Ubuntu nu werkend op die laptop? En bent dus in staat geweest om die harddisk weer correct te formatteren en partitioneren?
Als je Ubuntu zo ingewikkeld vindt (of niet geschikt vindt voor je mams) dan kan je nu toch gewoon Windows installeren, nu dat je schijf geformatteerd is?
But don't forget: bugs fly in through open Windows.
Originally posted by inferno_0666 View PostDat is dan niet de schuld van de wine ontwikkelaars, maar van Adobe en de anderen producenten. Die zouden een linux versie moeten uitbrengen van hun software, dan is het probleem opgelost. Wine is gewoon een product van programmeurs die in hun vrije tijd iets voor de gemeenschap willen doen. Daar komt het op neer, het is open source software die onder de GPL licentie valt.
Je moet gewoon een IDE installeren dan kun je lekker scripten.
Linux PHP IDE - Get Your Free Linux PHP IDE / Editor
NetBeans schijnt een hele goede IDE te zijn:
Niet zo druk maken om die fanboys, dat is slecht voor je bloeddruk.
Wat betreft software pakketten, couldn't care less wiens schuld het is ik wil het gewoon gebruiken, simpel als datBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-