Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wilders, profeet van de angst

YouTube - PVV Wilders, profeet van de angst. deel 1 van 4

YouTube - PVV Wilders, profeet van de angst. deel 2 van 4

YouTube - PVV Wilders, profeet van de angst. deel 3 van 4

YouTube - PVV Wilders, profeet van de angst. deel 4 van 4
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

profeet van de angst...die term alleen al zorgt dat ik krom lig van het lachen

Comment

Whaha er zijn dus wat mensen die bang zijn dat wilders / pvv toch nog eens een grote partij kan gaan worden.

En omdat ze daar bang voor zijn maken ze maar even wat filmpjes verzinnen er een leuk verhaaltje om heen. en opeens lijkt het net of alles was wilders doet verkeerd is. Knap werk hoor.
      Denk alleen niet dat het gaat werken.

Let wel er zijn altijd meerdere partijen die moeten beslissen of ideen worden doorgevoerd.
      Dus al zou wilders op 1 komen te staan, slechte ideeen zullen hoe dan ook nooit doorkomen. Ik snap dus niet waarom ze hem zo lekker aan het tegenwerken zijn. Dat getuigt pas van angst
      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
        Whaha er zijn dus wat mensen die bang zijn dat wilders / pvv toch nog eens een grote partij kan gaan worden.

En omdat ze daar bang voor zijn maken ze maar even wat filmpjes verzinnen er een leuk verhaaltje om heen. en opeens lijkt het net of alles was wilders doet verkeerd is. Knap werk hoor.
        Denk alleen niet dat het gaat werken.

Let wel er zijn altijd meerdere partijen die moeten beslissen of ideen worden doorgevoerd.
        Dus al zou wilders op 1 komen te staan, slechte ideeen zullen hoe dan ook nooit doorkomen. Ik snap dus niet waarom ze hem zo lekker aan het tegenwerken zijn. Dat getuigt pas van angst
        Blijkbaar heeft Wilders dat met de Koran gedaan.

Comment

Je kunt wat hij zegt gewoon terugzoeken in de Koran, het zijn gewoon quotes.

@ Topic
          Gaat hij weer.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Fitna has made more sense to me than this crap..
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Je kunt wat hij zegt gewoon terugzoeken in de Koran, het zijn gewoon quotes.

@ Topic
              Gaat hij weer.
              Ja maar hij heeft veel stukjes eruit gelaten wat precies het tegendeel zegt.

Comment

Hij haalt de stukken naar boven die regelmatig aangehaald worden door de fundamentalisten.
                Los daarvan: hij verzin het dus niet, terwijl je eerst zegt van wel. Toch typisch.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ik blijf zeggen : De filmpjes uit fitna liegen er niet om...
                  Al die beelden showen en zeggen gewoon letterlijk hoe of wat.
                  Ik vind dat Geert goede en minder goede standpunten heeft maar ben het over sommige dingen goed met hem eens.

Maarja, die linkse nerdjes in het kabinet knijpen altijd het oogje toe en zien alles door de vingers...

Comment

Hij haalt de stukken naar boven die regelmatig aangehaald worden door de fundamentalisten.
                    Los daarvan: hij verzin het dus niet, terwijl je eerst zegt van wel. Toch typisch.
                    Maar die fundamentalisten halen het hele stukje tekst aan en niet alleen wat Wilders laat zien..

Met fundamentalisten bedoel je Imams in dit geval, toch?

Comment

Nee, met fundamentalisten bedoel ik de vervelia's die menen aanslagen te moeten plegen omdat een boek dat is geschreven door een halve zool met paddo's op, zegt dat ze dan 75 maagden krijgen.

sigpic

Comment

Dat vindt ik zo raar. Volgens het boek is het dus NIET zo, maar die fundamentalisten zeggen dat wel. Ligt het dan aan die fundamentalisten of het boek?

Comment

Volgens mij staat het ook in het boek. Maar de schuldige is niet het boek, de schuldige is degene die stom genoeg is om erin te geloven dat een onschuldige om zeep helpen, jou een plek in de hemel bezorgt.

sigpic

Comment

Volgens mij staat het ook in het boek. Maar de schuldige is niet het boek, de schuldige is degene die stom genoeg is om erin te geloven dat een onschuldige om zeep helpen, jou een plek in de hemel bezorgt.
                            Heb je het filmpje van de TS bekeken?

Wilders heeft van de 5 zinnen er 3 gepakt. Als je die andere 2 niet kent, dan lijkt het alsof de Koran alleen maar negatieve dingen heeft. Maar in die andere 2 zinnen word er duidelijk wat anders bedoelt.

Het is wat moeilijk uitleggen.. kijk de 2de deel en je begrijpt wat ik bedoel.

Comment

Om je wat tijd te besparen.. kijk het 2de filmpje vanaf 5min 25seconden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X