Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heeft hij ooit al iets over bodybuilding gepost?

Last edited by roelinho; 30-05-2010, 20:47.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by waterpoloboy View Post
      je kun nagaan en dat door één van dat soort. Moet je nagaan hoe nog veel meer nederlanders zich voelen door nog veel meer van dit soort gasten..

Ik zeg gelieve u verplaatsen naar de andere kant van de wereld of iets van dien aard (nee niet via een uiteenzetting van lucht mbv springstof..) of ga je gedragen en ga met je kloten aan het werk en ga doen waarvoor je hier gekomen bent. Namelijk een beter leven op te bouwen
      ik woon niet in nl

Comment

• Omdat hij het topic leuk weet te houden :P
        Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Originally posted by mohamed View Post
          ik woon niet in nl
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

HET LUKT JULLIE NIET ZE WEG TE KRIJGEN.

YouTube - US Soldiers Cry After Attack 2009

DAPPER HOOR
            Jij, jij bent echt serieus de lafste persoon op aarde.. (Natuurlijk niet serieus, bij wijze van spreken, maar je komt aardig in de buurt)

Hoe heb je het lef om je uit te spreken over een oorlogssituatie als dat. Je mag godverdomme blij zijn dat je zoiets niet hoeft mee te maken als oorlog. Dit zijn beroeps, maar dan nog. Jij hebt geen weet van oorlog en nee ik ook niet, maar ik respecteer zeker elke persoon van defensie uit Nederland

Alleen maar eikels die tegen defensie zijn of zulke dwazen zoals jij doen dit soort uitspraken.. Doe ALSJEBLIEFT geen uitspraken over ervaringen die je nooit zult meemaken. Ik wil jou wel eens zien als je maten waarbij je eet, slaapt, drinkt, leeft in je eigen godverdomse handen voor je ogen als het ware uit je handen ziet glippen en ziet sterven..

Dan kan je nog zo mans zijn, mariniers of soldaten zijn geen robotten joh onnozele..
            "Straight outta gym"

Comment

• Ik sta op het punt om Mohammed en Allah te beledigingen.. Eens kijken of ik word bedreigd.

Comment

• Originally posted by patricia86 View Post
                nu zou ieder ander al lang een ban hebben gekregen, voor het taalgebruik wat mohamed gebruikt. Hij heeft 2x letterlijk gevraagd om een ban, waarom heeft hij die nog niet?

daarom niet. Aub patricia. Vraag of ze me bannen jullie verdiennen de naam mohammed niet op deze stink forum

Comment

• Vechten voor hun vaderland???||? Sinds waneer is afghanistan nederland

Comment

daarom niet. Aub patricia. Vraag of ze me bannen jullie verdiennen de naam mohammed niet op deze stink forum
                    Zeg slimmerik, 'verdienen' schrijf je met één 'n' en het is 'dit stink forum', niet ''deze''.

Comment

Vechten voor hun vaderland???||? Sinds waneer is afghanistan nederland
                      Sinds jouw ouders een neukfout gemaakt hebben.

Comment

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• O w8t even . De voc.helemaal vergeten . Nl is een bandietenland. Stelen en kapen en het bezetten van landen. Ed dan zeggen het zijn terroristen.

Comment

• Originally posted by roelinho View Post

Comment

• Wat een haat vor de islam hier zeg. Moge allah jullie vernederen.

Comment

• ook al ben je gebanned, je naam zal er blijven staan..
                                Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X