Heeft hij ooit al iets over bodybuilding gepost?
Wilders, profeet van de angst
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by waterpoloboy View Postje kun nagaan en dat door één van dat soort. Moet je nagaan hoe nog veel meer nederlanders zich voelen door nog veel meer van dit soort gasten..
Ik zeg gelieve u verplaatsen naar de andere kant van de wereld of iets van dien aard (nee niet via een uiteenzetting van lucht mbv springstof..) of ga je gedragen en ga met je kloten aan het werk en ga doen waarvoor je hier gekomen bent. Namelijk een beter leven op te bouwen
Comment
-
Originally posted by mohamed View Post
Hoe heb je het lef om je uit te spreken over een oorlogssituatie als dat. Je mag godverdomme blij zijn dat je zoiets niet hoeft mee te maken als oorlog. Dit zijn beroeps, maar dan nog. Jij hebt geen weet van oorlog en nee ik ook niet, maar ik respecteer zeker elke persoon van defensie uit Nederland
Alleen maar eikels die tegen defensie zijn of zulke dwazen zoals jij doen dit soort uitspraken.. Doe ALSJEBLIEFT geen uitspraken over ervaringen die je nooit zult meemaken. Ik wil jou wel eens zien als je maten waarbij je eet, slaapt, drinkt, leeft in je eigen godverdomse handen voor je ogen als het ware uit je handen ziet glippen en ziet sterven..
Dan kan je nog zo mans zijn, mariniers of soldaten zijn geen robotten joh onnozele.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by patricia86 View Postnu zou ieder ander al lang een ban hebben gekregen, voor het taalgebruik wat mohamed gebruikt. Hij heeft 2x letterlijk gevraagd om een ban, waarom heeft hij die nog niet?
daarom niet. Aub patricia. Vraag of ze me bannen jullie verdiennen de naam mohammed niet op deze stink forum
Comment
-
Originally posted by mohamed View Postdaarom niet. Aub patricia. Vraag of ze me bannen jullie verdiennen de naam mohammed niet op deze stink forumDumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-