Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mohamed View Post
    ik vindt jullie echt grappig. soms zelfs een beetje zielig.praten zonder kennis is alleen voor hersenlozen.

hier zijn een paar voorbeelden voor jullie. kerken in marokko.

Neem alles niet zo serieus joh, daarmee bevestig je alleen maar het verkeerde beeld.

Om er toch maar een béétje serieus tintje aan te geven:

Artikel 220 van het Marokkaans Wetboek: elke poging om te voorkomen dat een of meer personen bij de uitoefening van hun godsdienstige overtuiging of het bijwonen van religieuze diensten is onwettig en kan gestraft worden met een gevangenisstraf van 3 tot 6 maanden en een boete tussen 16 en 79 dollar.

Oa zendingswerk is daar verboden. Nu ben ik daar totaal geen fan van, maar het klinkt daardoor totaal niet als een vrijheid.

Maargoed, het zal allemaal wel. Weinig trek in een discussie daarover: discussies met jou verlopen altijd op dezelfde manier.

Comment

Mohamed, aller eerst wees voorzicht met je wensen. Ik kan je zo bannen als je dat echt graag wil.

Ten tweede "luister, mij kan je niet boos maken met je waardeloze praatjes" is onzin. Jou reactie en dreigende toon laat alles behalve zien, dat je niet boos bent. Houd je even in met je taal en dreigementen, want ik heb je zo geband.

Ten derde, ik ben het volstrekt met je eens dat er heelveel meelopers zijn. Mensen roepen wilders maar na, terwijl ze zelf niet eens veel hebben meegemaakt. Ik was eerst nogal al geinteresseerd in wilders. Maar kopvodentax, afschaffing van de eerste grondwet, militairen inzetten als politie en dat je overal zonder reden gefoulieerd mag worden, dat klinkt voor mij verdacht veel naar een politiestaat.

Ik weet dat de rest nogal provocerend zit te praten, maar reageer er rustig op en knal zo onderuit met argumenten als dat nodig is. Zolang de rest niet met argumenten aankomt zetten, hebben hun dus ook niks bewezen en is het van hun ook allemaal maar zinloos gelul.
      Last edited by Misterfit; 30-05-2010, 18:44.

Comment

ik begrijp wel waarom mohammed boos is.
        niet alle buitenlanders zijn slecht, k ken d'r genoeg met een universitaire opleiding.
        Er zijn genoeg nederlanders die nie te vertrouwen zijn.
        wilders moet niet aan de macht komen, dan hebben we grote problemen.
        me vader spreekt zelfs over een tweede 1939.

Comment

jongetjes zoals jij vrat ik vroeger op. MIJN HOBBY WAS NL FLAGGETJES SPAREN van skinheads. Als ik ze verot sloeg, nam ik hun flaggetje mee voor me colectie.

Dus luister goed naar wat ik ga zeggen tegen jou en degene die met jou zijn:
          Jullie zijn gewoon een stelletje vieze meelopers. En ik hou er niet van om met vieze mee lopers te praten, discuseren etc. dus bij deze vraag ik de moderetor een kruis op mijn naam te zetten. Het is de bedoeling om op en forum elkaar te respecteren en van elkaar te leren. wat jullie doen is heel iets anders. jullie willen alleen maar jullie eigen mensen of meelopers die overal ja op knikken.

dus: VEEL PLEZIER MET JULLIE VUILE VIEZE HOMO VAN EEN WILDERS.
          Oh, dus ik ben een vieze meeloper omdat ik het met de normale dingen van Wilders eens ben? Vanaf het begin tot nu ben ik gewoon netjes tegen je geweest en heb ik normaal gereageerd. Kijk is ff neutraal naar de stand van zaken, Nederland = Nederland en Marokko = Marokko, jij zou het ook niet leuk vinden als Marokko zou "Vernederlandiseren" (of Turkije ofzo, iig je vaderland) Nederland heeft onze eigen cultuur net als jou vaderland.
          Er zijn hier gewoon teveel buitenlanders die uitkering trekken en teveel mensen die onze gastvrijheid verkrachten.
          En daarom krijgt Geert mijn stem, niet omdat ik jou, of wie dan ook een kutzak vind.

Edit : het is niet omdat het wilders is hoor, puur omdat hij de enige is die duidelijk over die zaken spreekt. Al was er iemand die het wat normaler deed ging mijn stem naar diegene.
          Last edited by Maasproductions; 30-05-2010, 19:31.

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
            Daar kan ik me goed in vinden wat je nu zegt.
            Wat ik wel vind is dat ze zich horen te gedragen net zoals wij dat ook moeten doen.
            Zo niet dan zoek je maar rottigheid in je eigen land.
            Ik zou het ook niet over me hart kunnen verkrijgen om vluchtelingen geen verblijf te bieden.
            Maar te tolerant is ook niet oke.
            Je was me voor.

Maar klopt zekker moeten de letop!! ECHTE vluchtelinngen hier kunnen komen schuilen.

Maar zodra ze rotzooi schoppen moet Nederland ook wel harder worden en ze gewoon zonder pardon een enkele reis terug geven.

Dit is trouwens ook wat wilders wil.
            Alleen het uitschot weer terug sturen. Lijkt mij een far deal.
            Onderdak krijgen met als voorwaarde dat je aan de regels zal houden.

Opdie manier zullen er nog veeeeeeeel minder gevangene zijn in nederland wat ook weer miljarden kan opleveren iedere gevangene kost ons allemaal een hoop geld
            Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Luister eens klein zielig vies onderkruipsel.
              1 ik woon niet in nederland

2 je hebt geen IQ

3 Je bent ook geen vent, want je durft dit alleen te zeggen omdat je je achter je pc schuilt.

luister, mij kan je niet boos maken met je waardeloze praatjes. .

Dit is zo grappig.

@ mij kan je niet boos maken.

whahahahaha Veel meer hoef ik niet te zeggen denk ik.
              Lees je eigen bericht eens terug.
              Niemand die geloofd dat jij niet boos ben.

Comment

Luister eens klein zielig vies onderkruipsel.
                1 ik woon niet in nederland

2 je hebt geen IQ

3 Je bent ook geen vent, want je durft dit alleen te zeggen omdat je je achter je pc schuilt.

luister, mij kan je niet boos maken met je waardeloze praatjes. Ik weet zeker dat als ik voor je zou staan je nog niet eens 1 tiende durft uit te spreken van wat je nu zegt. jongetjes zoals jij vrat ik vroeger op. MIJN HOBBY WAS NL FLAGGETJES SPAREN van skinheads. Als ik ze verot sloeg, nam ik hun flaggetje mee voor me colectie.

Dus luister goed naar wat ik ga zeggen tegen jou en degene die met jou zijn:
                Jullie zijn gewoon een stelletje vieze meelopers. En ik hou er niet van om met vieze mee lopers te praten, discuseren etc. dus bij deze vraag ik de moderetor een kruis op mijn naam te zetten. Het is de bedoeling om op en forum elkaar te respecteren en van elkaar te leren. wat jullie doen is heel iets anders. jullie willen alleen maar jullie eigen mensen of meelopers die overal ja op knikken.

dus: VEEL PLEZIER MET JULLIE VUILE VIEZE HOMO VAN EEN WILDERS.
                Haha, precies wat ik verwachte jullie zijn ook zo voorspelbaar..
                Ik heb zoveel discussie's gehad met jullie volk, jij maakt me echt niet bang als je voor me neus stond...
                De enige reden waarom ik je zou vermijden is dat jullie volk schaapjes neuken...
                Mohammed ish geil >> vkmag.com
                En dat is vies en dat stinkt...

En ik ga zeker door met wilders stemmen...
                Want zulk arrogant stuk tuig hoort hier niet thuis, ook niet op deze planeet eigenlijk als ik er zo over nadenk... dus eeh.. als je jezelf opblaast.. doe het dan snel... miss zijn er nog wat maagden over voor je...

Hey succes met je verdere zielige leventje.. en bedankt voor je reactie...
                Ik heb altijd zoveel lol met jullie soort, ik kan ook haast niet wachten op de volgende reactie van je
                Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Jongens, ik heb mohamed net als gewaarschuwd voor zijn taalgebruik en gedrag, kappen jullie hier dus ook mee (met name Joker nu!)

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    Jongens, ik heb mohamed net als gewaarschuwd voor zijn taalgebruik en gedrag, kappen jullie hier dus ook mee (met name Joker nu!)
                    Ik wou al dimme, maar moest dat laatste ff kwijt...
                    Had er wel een waarschuwing/ban voorover
                    Maar ik ben al stil heb me lol weer gehad vandaag.
                    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by Misterfit View Post

Heb je wel weer gelijk in.
                      Gewoon discussiëren en argumenten aandragen waarom iets goed of fout zou zijn is leuk.
                      Maar we hoeven niet persoonlijk te worden en op elkaar te gaan schelden.

Comment

Originally posted by misterfit View Post
                        jongens, ik heb mohamed net als gewaarschuwd voor zijn taalgebruik en gedrag, kappen jullie hier dus ook mee (met name joker nu!)
                        he misterfit, zet een kruis op mij naam. Ik wil niet met deze mensen geassocieerd worden. Joke je bent een grap je naam zegt het al. Grote praat achter je scherm. Luister wij neuken geen geiten. Dat komt van jou ras vandaan. Jullie zijn pervers.jullie neuken alles. Van poepsex tot menstruatie en bevalingssex. Snuffmovies en pedophilie. Dus gooi niet met stenen als je huis van glas is.

En nog eens je hebt een grote bek. Maar dat komt omdat je veilig bij je mama thuis zit homo.

Je kent mijn volk niet. W8t maar als het uit de hand gaat lopen in nederland , dan leer je pas mijn volk kennen.

Mijn volk slaapt nog , als ze wakker worden krijgen jullie spijt.

Comment

VEEL PLEZIER MET JULLIE VUILE VIEZE HOMO VAN EEN WILDERS.
                          Lijkt me sterk, Wilders heeft een vrouw.

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          er zijn slechte buitenlanders en er zijn slechte nederlanders.
                          veeg eerst voor je eigen deur, en dan pas bij een ander.
                          Eerst even een paar feiten:

- 40% van het bijstandsgeld gaat naar niet-westerse allochtonen.
                          - Marokanen in Nederland zijn 6x vaker verdacht bij een misdrijf dan een autochtoon.
                          - 60% van de Nederlandse Turken vindt dat Nederlandse vrouwen teveel rechten en vrijheden hebben.
                          - De helft van de Nederlandse moslims heeft begrip voor de aanslagen van 9/11.
                          - Per jaar kost de immigratie Nederland 7,2 miljard euro.

Omdat één op de tien moslims geen misdrijven pleegt wordt er maar gezegd dat je niet alle moslims over één kam moet scheren. Belachelijk.

Maar ja, ik ben blij dat er tegenwoordig meer mensen zijn dan eerst, die Wilders gelijk geven. Hopelijk gaat het dit jaar lukken.
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

he misterfit, zet een kruis op mij naam. Ik wil niet met deze mensen geassocieerd worden. Joke je bent een grap je naam zegt het al. Grote praat achter je scherm. Luister wij neuken geen geiten. Dat komt van jou ras vandaan. Jullie zijn pervers.jullie neuken alles. Van poepsex tot menstruatie en bevalingssex. Snuffmovies en pedophilie. Dus gooi niet met stenen als je huis van glas is.

En nog eens je hebt een grote bek. Maar dat komt omdat je veilig bij je mama thuis zit homo.

Je kent mijn volk niet. W8t maar als het uit de hand gaat lopen in nederland , dan leer je pas mijn volk kennen.

En dan zeggen ze dat wij discrimineren?

Ga terug naar je schaapjes...
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

Geloof niet respecteren, afschaffen.
                              En niet één maar allemaal.

Alle oorlogen gezeik etc etc. 90% van de gevallen allemaal door hetzelfde gezeik.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Ik vind dit zeer lachwekkend.. Echt waar.. Moslims in opstand in Nederland..? Voel eens aan je hoofd, vriend.. Nederland is een kookpan geworden wat betreft het zat worden van buitenlanders. Waarom denk je dat een partij als de PVV zo hoog staat.. Ik zal maar op gaan passen als ik JULLIE was en niet omgekeerd

ohja...

Wilders Boven, Holland Bovennnnnn OLLEEEEEE OLEEEEEE

Mocht je dit racistisch noemen? Jouw probleem, ik noem het eerder nationalistisch..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X