Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daarnaast is nederland idd een land van Vrije meningsuiting, dus als mohapet zich irriteerd aan general of mij of aan alle nederlanders die tegen de islam is, vraag ik me af wat je dan in nederland mot.

Ga dan ergens anders spelen ofzo
    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Er zijn geen vaste bewijzen dat er iets is als een god, dat kan ook eigenlijk niet want dan word het wetenschap ipv geloof. Maar het argument: bewijs maar dat ie niet bestaat, vind ik wel erg laf.

Hans Teeuwen heeft ooit eens iets mooi verwoord. Hij zei in de discussie met de vrouwen van Hallal dat je in de huidige maatschappij een soort van schild bouwt tegen dingen die je niet aan staan. Wat hij toen zei is dat gelovigen daar vaak erg slecht in zijn en snel op hun teentjes getrapt zijn.

Ik denk niet dat je geloofwaardig overkomt als je een geloof wilt verspreiden maar wanneer je een tegenargument krijgt je er niet van gedient bent en het ontwijkt of zelfs tot geweld over gaat om te bewijzen dat je gelijk hebt. Daarom ben ik niet zo bang dat er een bepaald geloof de overhand gaat krijgen want er zijn heel veel mensen, zoals ik, niet gevoelig voor dat soort mooie praatjes
      Last edited by STED; 30-05-2010, 17:36.

Comment

Originally posted by Semmetje View Post
        Heel vreemd dat hij alle moslims over een kam scheert in zijn, o zo geweldige, film Fitna.. Vervolgens door zijn aanhangers wordt gesuggereerd dat alleen de criminelen wilt aanpakken..

Hij richt zich hier op de islam in het algemeen en niet op de moslims zelf. Hij wil gewoon laten zien dat het nu echt te ver aan het gaan is, heeft hij gewoon gelijk in. De films die hij laat zien laten toch niks anders zien als feiten?
        Niet alleen zijn aanhangers zeggen dat het puur om de criminelen gaat, maar Geert zelf ook! Op youtube heb je enkele debatten waarin hij dat zegt.
        Zou alleen willen dat hij wat minder bullshit zei zoals kopvoddentax enzo, dat is gewoon onzin en daarom nemen veel minder mensen hem serieus.

Comment

Geert wilders RULES!

zullen we stemmen?
          voor of tegen?

ben benieuwd haha

Comment

ik vind best wel jammer dat die kopvoddentax niet door gaat...
            Voelen ze tenminste dat hun zich aanpassen aan ons cultuur.

Enige wat we nu doen is hun opvangen met open armen en uitkeringen uitdelen.
            Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

@mohammed, als de koran het woord van god is, wat is dan de bijbel en de gita etc.
              Wat ik moeilijk te geloven vind is dat er een god is een ook een allah etc., als er een god is dan is het er volgens mij maar 1.
              Maar waarom zou die ene god dan zoveel verschillende aanhangers hebben en die elkaar nota bene nog afmaken ook.

Nog een vraag heb je zelf de arabische of een vertaalde koran gelezen.

Dit zijn geen vragen om je te fokken of wat dan ook ik ben oprecht geintereseerd.

@alle wilders stemmers, kom op zeg die kerel heeft goede ideeen maar hij valt de laatste weken wel erg door de mand vinden jullie niet, ik stem graag rechts maar niet op die mislukte adolf.

Comment

ik vind het gewoon zo krom dat jongens op bijvoorbeeld scholen geen petjes mogen dragen maar islam vrouwen wel hoofddoeken. En dat mag dan omdat het uit religieuze overtuiging is. Ik vind dat het niet moet uitmaken wat de gedachte erachter is en dat je iedereen gelijk moet behandelen. Of wel hoofddeksels, of niet en dan zowel petjes als hoofddoeken. Zo maak je het gat tussen allochtonen en nederlanders alleen maar groter

Comment

Originally posted by mohamed View Post
                  zo te zien heb jij je nog nooit verdiept in de islam. er is geen DWANG in islam.
                  100% gelijk.
                  die radicale moslims dwingen.
                  er is niks mis met het islamitische geloof.
                  me ex was moslim, en daar is niks mis mee.
                  iedereen gelooft in dat wat hij zelf wilt.
                  en wilders is gwn een kneus op het gebied van moslims.

Comment

Het blijft gewoon een feit dat sinds al die buitenlanders zijn gekomen, en we gaan gewoon weer verder nu met al die polen, dat Nederland er alleen maar slechter van wordt.
                    Dat is de schuld van de regering dus tijd voor een andere aanpak.
                    Eerst maar die genzen dicht gooien lijkt me!

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
                      Het blijft gewoon een feit dat sinds al die buitenlanders zijn gekomen, en we gaan gewoon weer verder nu met al die polen, dat Nederland er alleen maar slechter van wordt.
                      Dat is de schuld van de regering dus tijd voor een andere aanpak.
                      Eerst maar die genzen dicht gooien lijkt me!
                      er zijn slechte buitenlanders en er zijn slechte nederlanders.
                      veeg eerst voor je eigen deur, en dan pas bij een ander.

Comment

Als gast hoor je je te gedragen.
                        Check opsporing verzocht is dan begrijp je wat ik bedoel.
                        Zonder de buitenlanders zou dat programma niet eens meer bestaan.
                        Ik heb zeker geen hekel aan ze maar moet wel een stop op komen.
                        Nederland is volgens mijn het enige land die ze eigen burgers opzij zet en zo problemen veroorzaakt.

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                          ik vind best wel jammer dat die kopvoddentax niet door gaat...
                          Voelen ze tenminste dat hun zich aanpassen aan ons cultuur.

Enige wat we nu doen is hun opvangen met open armen en uitkeringen uitdelen.
                          Luister eens klein zielig vies onderkruipsel.
                          1 ik woon niet in nederland

2 je hebt geen IQ

3 Je bent ook geen vent, want je durft dit alleen te zeggen omdat je je achter je pc schuilt.

luister, mij kan je niet boos maken met je waardeloze praatjes. Ik weet zeker dat als ik voor je zou staan je nog niet eens 1 tiende durft uit te spreken van wat je nu zegt. jongetjes zoals jij vrat ik vroeger op. MIJN HOBBY WAS NL FLAGGETJES SPAREN van skinheads. Als ik ze verot sloeg, nam ik hun flaggetje mee voor me colectie.

Dus luister goed naar wat ik ga zeggen tegen jou en degene die met jou zijn:
                          Jullie zijn gewoon een stelletje vieze meelopers. En ik hou er niet van om met vieze mee lopers te praten, discuseren etc. dus bij deze vraag ik de moderetor een kruis op mijn naam te zetten. Het is de bedoeling om op en forum elkaar te respecteren en van elkaar te leren. wat jullie doen is heel iets anders. jullie willen alleen maar jullie eigen mensen of meelopers die overal ja op knikken.

dus: VEEL PLEZIER MET JULLIE VUILE VIEZE HOMO VAN EEN WILDERS.
                          Attached Files

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
                            Als gast hoor je je te gedragen.
                            Check opsporing verzocht is dan begrijp je wat ik bedoel.
                            Zonder de buitenlanders zou dat programma niet eens meer bestaan.
                            Ik heb zeker geen hekel aan ze maar moet wel een stop op komen.
                            Nederland is volgens mijn het enige land die ze eigen burgers opzij zet en zo problemen veroorzaakt.
                            zijn alle nederlanders dan perfect? gedragen alle nederlanders zich normaal?
                            waarom zouden die mensen naar dit land komen?
                            omdat het in veel landen daar oorlog is....
                            dus ze mogen niet vluchten, en moeten daar maar afgeknalt worden?
                            als jij in Marokko zou wonen, en jij kon hier goed betaald krijgen met een mooie baan en in Marokko kon je dat niet, zou jij dan niet hier heen komen?

let eens op met wat je zegt over buitenlanders. er zijn genoeg nederlanders die niet deugen.

Comment

Originally posted by mohamed View Post

dus: VEEL PLEZIER MET JULLIE VUILE VIEZE HOMO VAN EEN WILDERS.

...........
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Daar kan ik me goed in vinden wat je nu zegt.
                                Wat ik wel vind is dat ze zich horen te gedragen net zoals wij dat ook moeten doen.
                                Zo niet dan zoek je maar rottigheid in je eigen land.
                                Ik zou het ook niet over me hart kunnen verkrijgen om vluchtelingen geen verblijf te bieden.
                                Maar te tolerant is ook niet oke.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X