Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    wat opvallend is, als je jezus belachelijk zou maken dat er niks aan de hand is. Er komen niet allemaal haatbrieven en moorddreigingen. Dat gebeurt bij mohammed wel. Ik zeg niet dat alle moslims meteen zo reageren, bij verre van. Alleen waarom komt er van die andere groep moslims zo een haat? kunnen ze niet gewoon zeggen 'fuck it'.
    Eigenlijk een beetje hypocriet he?
    't rare is ook dat echt ook alleen aanhangers van die islam van die rare dingen doen zoals zichzelf opblazen en mensen onthoofden enzo. Je had dan in Ierland de ira of eta ofzo?? (was volgens mij ook katholiek of protestants?) die ook gekke shit deed maar dat is over. 't beste is gewoon elkaars geloof respecteren, ik geloof niet in allah of mohammed, als iemand anders dat wilt oke zelf weten zolang ik er geen last van heb. Maar dat doen er veel niet vandaar dat ik ook nog weinig respect over heb eigenlijk, dat was een paar jaar terug nog anders.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Eigenlijk een beetje hypocriet he?
      't rare is ook dat echt ook alleen aanhangers van die islam van die rare dingen doen zoals zichzelf opblazen en mensen onthoofden enzo. Je had dan in Ierland de ira of eta ofzo?? (was volgens mij ook katholiek of protestants?) die ook gekke shit deed maar dat is over. 't beste is gewoon elkaars geloof respecteren, ik geloof niet in allah of mohammed, als iemand anders dat wilt oke zelf weten zolang ik er geen last van heb. Maar dat doen er veel niet vandaar dat ik ook nog weinig respect over heb eigenlijk, dat was een paar jaar terug nog anders.
      Mee eens.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Het begrip van moslims voor 11-9

Grote letters op het scherm tijdens het verkiezingsspotje van Geert Wilders: „De helft van de Nederlandse moslims heeft begrip voor de aanslagen van 11 september.”

De helft? Het is lang geleden dat er onderzoek werd gedaan naar het begrip van Nederlanders voor de aanslagen. De laatste keer dateert van 2006 – vijf jaar na het moment dat de Twin Towers in New York werden geraakt door twee gekaapte vliegtuigen en vervolgens instortten. Uit dat onderzoek bleek niet dat de helft van de moslims er begrip voor kon opbrengen. Er deden bijna geen moslims aan mee – slechts één procent – en de uitkomst was dat negen procent van de Nederlanders begrip kon opbrengen voor de daders. Dat was hetzelfde percentage als twee weken na de aanslagen, in 2001. Maar dat zullen niet de onderzoeken zijn geweest waar Geert Wilders op doelt.
        Waarschijnlijk refereert hij aan een onderzoek dat twee dagen na 11 september werd gehouden, onder louter allochtonen. Maar ook daaruit bleek niet wat Wilders in zijn spot beweert: de uitkomst daarvan was veel onrustbarender. Maar liefst 73 procent van de respondenten zei toen begrip te kunnen opbrengen voor de aanslagen. Dat betekende niet dat ze de aanslagen ook goedkeurden: daarop antwoordde zes procent van de ondervraagden positief.
        Toch waren het schokkende cijfers, en kwam er na publicatie kritiek op de onderzoeksmethode van het bureau dat het onderzoek had uitgevoerd. Dat zou niet goed hebben uitgelegd dat begrip hebben in het Nederlands iets anders is dan begrijpen.

Bron = http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/...oor_11-9_.html
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

de profeet Mohammed.

edit foutje gemaakt

Comment

Ik heb zeker wat tegen extremisten van geloof of dat nou moslims betreft, katholieken, joden of weet ik veel wat.. Respecteer elkaars geloof, de tijden dat "we" elkaar de koppen hiervoor afsneden was in de middeleeuwen, alleen in sommige landen die achter lopen op dit gebied, gebeurt dit nog steeds..

Verder ben ik een erge aanhanger van vrijheid van meningsuiting, als ik geloof totale onzin vind. Dan zal ik dat ook zeker zeggen en dat doe ik dus ook. De ander moet dat dan maar respecteren..
            Last edited by Iron Mind; 30-05-2010, 09:17.
            "Straight outta gym"

Comment

De profeet Mohammed

YouTube - The 100 most influential persons = Prophet muhammad (p.b.u.h)

Comment

Islam over oorlog voeren.

YouTube - Does the Quran say fight (kill) Jews and Christians !!!

Comment

Mohamed, kan jij bewijzen dat de koran het woord van God is?
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                    Kan jij bewijzen dat het niet zo is?:P

OT.

MIJN VISIE: Wilders is bezig met haat zaaien, dus hij is de grootste hypocriet hier. Zeg dat de koran een haat zaaiend boek is, zonder na zichzelf te kijken. Beetje raar dit! Beetje jammer dit!
                    Last edited by Semmetje; 30-05-2010, 10:54.

Comment

bewijs

Originally posted by roelinho View Post

Ik wil dat en kan dat zeker bewijzen.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAR wil jij het dan ook geloven?????

Comment

Originally posted by mohamed View Post
                        Ik wil dat en kan dat zeker bewijzen.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAR wil jij het dan ook geloven?????
                        voor zover ik weet zijn alle godsdienstige 'instellingen' de grootste oplichterij ter wereld.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Semmetje View Post
                          Nee, eigenlijk niet

@ Mohamed: ik sta open voor alles. Vooral voor gameface, maar dit terzijde.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Vampieren bestaan, want je kunt niet bewijzen dat het niet zo is

Comment

www.dumpert.nl - Zaal woedende hakbars eist RESPECT

Lachwekkend hoe volwassen mensen zich gedragen als het gaat om het geloof.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

OT.

MIJN VISIE: Wilders is bezig met haat zaaien, dus hij is de grootste hypocriet hier. Zeg dat de koran een haat zaaiend boek is, zonder na zichzelf te kijken. Beetje raar dit! Beetje jammer dit!
                                Nee, wilders is niet bezig met haatzaaien.
                                Hij is bezig met enkele dingen die het kabinet teveel links heeft laten liggen, aan te pakken. In ieder geval is hij fanatiek er mee bezig, of en hoe die het aanpakt even ter zijde.
                                Ik heb ook nog steeds geen Wilders aanhangers met een auto vol explosieven een moskee o.i.d. binnen zien rijden.
                                Wat ik jammer vind is dat wanneer je iets terecht wijst, en dat is in dit geval gebreken van een gedeelte van de islam in Nederland, dat je meteen als racist gezien word. Hij wil enkel de criminele mensen en de mensen die zich niet aanpassen weg hebben. Hij zegt ook dat hij moslims het land niet uit wil, slechts de criminele. Daarbij wil die dat de immigratie uit moslimlanden stopt.
                                Is toch vrij normaal? Wat als wij nu met heeeel veel mensen naar bijvoorbeeld afghanistan vertrekken en onze cultuur gaan verspreiden en kerken willen? dan worden we denk ik ter plekke ge-executeerd. Los van criminele praktijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X