Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maasproductions View Post
    Nee, wilders is niet bezig met haatzaaien.
    Hij is bezig met enkele dingen die het kabinet teveel links heeft laten liggen.

helemaal mee eens.

laat mensen geloven waar ze in geloven.
    disc. over geloof moeten we hier niet hebben,lijkt me.

je moet mensen ook niet dwingen tot de islam wat wel gebeurt in alle moslim landen,want hoeveel kerken staan er nog overeind b.v. in maroc????

als je daar met ramadan niet meedoet dan ben je een ongelovige hond etc. en wordt je echt op afgerekend.

dit getuig van weinig respect voor andere gelovigen,daarom is wilders zo geliefd.

ik heb niks tegen de islam maar ze moeten wel her en der een beetje over gaan nadenken waarom de islam zo gehaat word door sommige mensen.

het is nemen en geven,anders komen we nergens.

Comment

Originally posted by johcarlos View Post
      helemaal mee eens.

laat mensen geloven waar ze in geloven.
      disc. over geloof moeten we hier niet hebben,lijkt me.

je moet mensen ook niet dwingen tot de islam wat wel gebeurt in alle moslim landen,want hoeveel kerken staan er nog overeind b.v. in maroc????

als je daar met ramadan niet meedoet dan ben je een ongelovige hond etc. en wordt je echt op afgerekend.

dit getuig van weinig respect voor andere gelovigen,daarom is wilders zo geliefd.

ik heb niks tegen de islam maar ze moeten wel her en der een beetje over gaan nadenken waarom de islam zo gehaat word door sommige mensen.

het is nemen en geven,anders komen we nergens.
      zo te zien heb jij je nog nooit verdiept in de islam. er is geen DWANG in islam. Je kan mensen niet dwingen om moslim te worden. Hoe kom je aan deze onzin . bewijs dat er geen dawng is in de islam is de koran zelf. leesmaar hoodstuk 2 vers 256

256. Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden; derhalve, hij die de duivel verloochent en in Allah gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. Allah is Alhorend, Alwetend.

er staan genoeg kerken in Marokko en de rest van de islamitische wereld. dus hoe kom je aan die onzin man??? ben je wel eens in Marokko egypte jordanie syrie geweest???? Beste jonge. Kraam aub geen onzin uit. en geloof niet alles wat je van anderen hoort. Ik hoop dat je slimmer bent dan dat

Comment

Nee, wilders is niet bezig met haatzaaien.
        Hij is bezig met enkele dingen die het kabinet teveel links heeft laten liggen, aan te pakken. In ieder geval is hij fanatiek er mee bezig, of en hoe die het aanpakt even ter zijde.
        Ik heb ook nog steeds geen Wilders aanhangers met een auto vol explosieven een moskee o.i.d. binnen zien rijden.
        Wat ik jammer vind is dat wanneer je iets terecht wijst, en dat is in dit geval gebreken van een gedeelte van de islam in Nederland, dat je meteen als racist gezien word. Hij wil enkel de criminele mensen en de mensen die zich niet aanpassen weg hebben. Hij zegt ook dat hij moslims het land niet uit wil, slechts de criminele. Daarbij wil die dat de immigratie uit moslimlanden stopt.
        Is toch vrij normaal? Wat als wij nu met heeeel veel mensen naar bijvoorbeeld afghanistan vertrekken en onze cultuur gaan verspreiden en kerken willen? dan worden we denk ik ter plekke ge-executeerd. Los van criminele praktijken.

Mee eens.

Paar toevoegingen hij doet echt niet alleen slecht weet niet of iedereen de opstellingen heeft gezien van de bezuinigingen. Kortom waar op bezuinigt gaat worden en waaar op niet.

het komt er op neer dat de partij van Wilders in de meeste dingen gewoon een goede tussen weg heeft gevonden. en dus niet op het één extreem gaat bezuinigen en op het andere niet.
        Tevens is hij de enigste die iets durft te zeggen over de uitgavens van de overheid.
        Ook vind hij dat daar ook op bezuinigt moet worden.
        Wat miljarden is.
        Kortom hij heeft ook zeker goede punten.
        Want waarom moeten wij nog meer belastingen gaan betalen terwijl er ook gewoon in de bestaande uitgavens hard gesneden kan worden.
        Wat niet speciaal hoeft te leiden naar minder werk geleigenheid en dergelijke. Voorbeelden zijn.
        - Steun aan het buitenland.
        - Snijden in de eu kosten.
        - Minder partijen. Aangezien iedere partij bakken met geld kost.
        - Investeringen stoppen zo als projecten als Joint Strike Fighter Levert ons land immers bijna niks op en kost miljarden

Zo zijn er nog tal van nutteloze investeringen die best stop gezet kunnen worden of verminderd.

Dus waarom niet even serieus kijken naar de punten waar pvv voor staat.
        En niet alleen naar het moslim verhaal en zo.
        Kijk naar het totaal plaatje en niet alleen naar wat ze in de media roepen.
        Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by mohamed View Post
          er staan genoeg kerken in Marokko en de rest van de islamitische wereld.
          Ik gok dat Marokko 1 kerk al meer dan genoeg vindt?

Comment

Yup Wilders probeert de dingen recht te zetten die ons kabinet niet heeft aangepakt of uit de hand heeft laten lopen. Nederland moet eens aan zijn eigen burgers gaan denken, jammer dan dat je dan gelijk racist genoemd wordt. Mij maakt het niet uit wat buitenlanders of linkse denken. Iedereen die crimineel is of te lui is om te werken terwijl hij/zij dit gewoon kan. Hup weg ermee.. Onnodige kosten die veel beter besteedt kunnen worden.
            "Straight outta gym"

Comment

Vanmiddag heeft God tot mij gesproken. Hij zei dat ik moderator moest worden of de wereld zal vergaan in 2012.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                Vanmiddag heeft God tot mij gesproken. Hij zei dat ik moderator moest worden of de wereld zal vergaan in 2012.
                Hoorde je er ook dit liedje bij..?

YouTube - Predator vs. Hellsystem - 2012

"Straight outta gym"

Comment

Nee, dit liedje, God is een neger btw

YouTube - Big Booty Bitches (the Official Video) @ALostPeople
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Zijn er iets meer. Wist het zelf ook niet hoor....

http://www.larbi.org/post/2009/11/Ca...maroc?pub=1#pr
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

neen,wat ik bedoel is dat er een verschil is tussen wat er in de koran staat en wat er word geparktiseerd.

ik lees ook de koran,maar ben tegen dat mensen de koran verkeerd toepassen.

ik lees ook de gita en de bijbel dus.

ik heb voor je opgezocht er zijn in totaal 1,1 % cristenen in marokko.

oke,laat t dan 5 % zijn.

dus die kerken zijn meer een monumenten.

verder heb ik hier geen zin meer op in te gaan,kijk eerst dan naar feiten dan direct aagevallen te voelen.

daarom over geloof moeten we niet discusseren.

Comment

Wow, veel Wilders aanhang hier!:P

Heel vreemd dat hij alle moslims over een kam scheert in zijn, o zo geweldige, film Fitna.. Vervolgens door zijn aanhangers wordt gesuggereerd dat alleen de criminelen wilt aanpakken..

Als hij nu echt alle criminelen het land uit zou willen, zou ik zelfs op hem stemmen! Maar hij speelt een geweldige stukje politieke-toneel en er zijn vele mensen die dit nog niet door hebben.......

Maar ja, een eeuwige discussie punt dit over Wilders...!:P

Comment

kerken in marokko.

Originally posted by Patricia86 View Post
                          ik vindt jullie echt grappig. soms zelfs een beetje zielig.praten zonder kennis is alleen voor hersenlozen.

hier zijn een paar voorbeelden voor jullie. kerken in marokko.
                          Attached Files

Comment

Originally posted by mohamed View Post
                            He X, Let op je woorden. Je hebt het hier wel over een Wereld godsdienst. De koran is niet geschreven door een halve zool. De Koran is het woord van GOD. Als je er niet in geloofd hoef je niet te spotten met de koran of met ons profeet. Ik hoop dat je dit goed begrijpt. X, Denk goed na voor dat je antwoord geeft, dit kan nog eens goed uit de hand lopen en ik maak echt geen grappen.
                            Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

@ joker:

GeneralIx mag zeggen wat hij wil. Vrije meningsuiting en zo.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                                @ joker:

GeneralIx mag zeggen wat hij wil. Vrije meningsuiting en zo.
                                Ik ben ook niet tegen hem ofzo...
                                maar ik piste in me broek van het lachen over die pipo die ik gequote hebt
                                Mohapet is gewoon een dom achterlijke verzonnen onzichtbare vriendje voor mensen die geen hoog IQ hebben...
                                (of mag ik dat niet zeggen en word ik nu geband?)

Was laatst nog een wetenschappelijk onderzoek over (wat ik helaas niet meer terug kan vinden)
                                ging over, dat de mensen die veel gestudeerd hebben de percentage kwa gelovigen veeeeel lager is dan mensen die niet verder zijn gekomen dan VMBO of mavo ofzo...

Nou dat zegt toch al genoeg lijkt me

Wil niet zeggen dat iedereen die niet geloofd heel slim is, maargoed, je hoeft ook niet slim te zijn om te weten dat de islam fake is
                                Last edited by _joker_; 30-05-2010, 17:25.
                                Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X