Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Ik vind dit zeer lachwekkend.. Echt waar.. Moslims in opstand in Nederland..? Voel eens aan je hoofd, vriend.. Nederland is een kookpan geworden wat betreft het zat worden van buitenlanders. Waarom denk je dat een partij als de PVV zo hoog staat.. Ik zal maar op gaan passen als ik JULLIE was en niet omgekeerd

ohja...

Wilders Boven, Holland Bovennnnnn OLLEEEEEE OLEEEEEE

Mocht je dit racistisch noemen? Jouw probleem, ik noem het eerder nationalistisch..
    Mee eens!
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Ik vind dit zeer lachwekkend.. Echt waar.. Moslims in opstand in Nederland..? Voel eens aan je hoofd, vriend.. Nederland is een kookpan geworden wat betreft het zat worden van buitenlanders. Waarom denk je dat een partij als de PVV zo hoog staat.. Ik zal maar op gaan passen als ik JULLIE was en niet omgekeerd

ohja...

Wilders Boven, Holland Bovennnnnn OLLEEEEEE OLEEEEEE

Mocht je dit racistisch noemen? Jouw probleem, ik noem het eerder nationalistisch..

Je mag nog niet stemmen :-(

lol roy ook niet zie ik
      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
        Je mag nog niet stemmen :-(

lol roy ook niet zie ik
        Klopt, maar dat houdt niet in dat ik mijn liefde voor mijn land niet kan/wil uiten
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Roy P View Post
          Eerst even een paar feiten:

- 40% van het bijstandsgeld gaat naar niet-westerse allochtonen.
          - Marokanen in Nederland zijn 6x vaker verdacht bij een misdrijf dan een autochtoon.
          - 60% van de Nederlandse Turken vindt dat Nederlandse vrouwen teveel rechten en vrijheden hebben.
          - De helft van de Nederlandse moslims heeft begrip voor de aanslagen van 9/11.
          - Per jaar kost de immigratie Nederland 7,2 miljard euro.

Omdat één op de tien moslims geen misdrijven pleegt wordt er maar gezegd dat je niet alle moslims over één kam moet scheren. Belachelijk.

Maar ja, ik ben blij dat er tegenwoordig meer mensen zijn dan eerst, die Wilders gelijk geven. Hopelijk gaat het dit jaar lukken.
          Whahaha wat een joke zeg leuk met je feitjes Yoehoe....Ga nou maar eerst dat filmpje rustig bekijken en analyseren.

Wat gaat er lukken dit jaar?

Whahaha......nog een feit Roy P Lukt nooit......ze zijn er al en zullen er altijd blijven.
          Last edited by onderhandelen; 30-05-2010, 20:10.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Whahaha wat een joke zeg leuk met je feitjes Yoehoe....Ga nou maar eerst dat filmpje rustig bekijken en analyseren.
            Ssst .

Originally posted by onderhandelen View Post
            Wat gaat er lukken dit jaar?
            PVV aan de macht?

Comment

Originally posted by mohamed View Post
              Jullie zijn pervers.jullie neuken alles.
              LOL! Zegt iemand wiens volk generaties lang met z'n eigen familie neukt. Produkt van neef en nicht geeft scheef gezicht hè! Al die genetische afwijkingen en chromosoompjes te veel of te weinig levert van die labiele figuren met het IQ van een schoenveter zoals jij op.

Als jullie eens kappen met die inteelt dan vindt er misschien ooit nog eens wat positieve ontwikkeling plaats in dat volk van je waar je zo stoer over praat.

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                ik wou al dimme, maar moest dat laatste ff kwijt...
                Had er wel een waarschuwing/ban voorover
                Maar ik ben al stil heb me lol weer gehad vandaag.

aaaaaaaaaaaahhhhhh gossie possie jongen. Moes je het kwijt? Last van frustaties mijn jonge? Dat heb je he als je alleen maar achter je scherm durf jij zies klein onderkruipsel. Ik ken jou soort ook heel goed. Stoer achter zijn scherm. Druk met praten en aftrekken. Maar in het echte leven een flikker. Een smet. Ga je aftrekken jonge. En als mannen praten koren nichten te zwijgen.

Waterboy, wij zijn in een minderheid, maar een van ons is 1000 van jullie. Als het op vechten komt. Wij barbaren kunnen dat heel goed.
                De hele wereld bevecht ons in iraq afghanistan chechenie palestina. We hebben niet een een leger. En vraag maar aan obama en balke elende en de rest van de clan hoeveel lijken er dagelijks terugkomen.

Comment

De hele wereld bevecht ons in iraq afghanistan chechenie palestina.
                  Palestina bestaat niet, heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan. Mazel tov!

Comment

Dat heb je he als je alleen maar achter je scherm durf jij zies klein onderkruipsel.
                    Geef me je nummer en ik zeg het door de telefoon ...

Comment

• dus je wilt niet geasocieerd worden met een paar bodybuilders met een mening maar wel met een extremistische terroristen groep die mensen slacht, marteld en opblaast?

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                        Ssst .

PVV aan de macht?

PVV liever niet man. dan gaat iedereen er zeker hard op achteruit finacieel.
                        Wilders heeft voorde meeste dingen tussen oplossingen.
                        waardoor we natuurlijk als nog moeten betalen maar stukken minder dan bij de PVV
                        Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Originally posted by polly81 View Post
                          palestina bestaat niet, heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan. Mazel tov!
                          kijk nu komt de aap uit de mouw. Zionist. Wie is er nou extreem.

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                            PVV aan de macht?
                            Ja das de grap dan is de PVV aan de macht en dan?
                            We like it

Comment

• Originally posted by mohamed View Post

Waterboy, wij zijn in een minderheid, maar een van ons is 1000 van jullie. Als het op vechten komt. Wij barbaren kunnen dat heel goed.
                              De hele wereld bevecht ons in iraq afghanistan chechenie palestina. We hebben niet een een leger. En vraag maar aan obama en balke elende en de rest van de clan hoeveel lijken er dagelijks terugkomen.
                              Hmm mensen zoals jij, zouden er zowat een argument bijmaken voor mij om bij het Korps te gaan en officier te worden..

Het probleem is dat wij enigszins beschaafde mensen wat te verliezen hebben en bepaalde veronderontwikkelde mensen van JOUW soort zien dit niet. Zij geloven namelijk in de illusie van jullie maagden (waar staat trouwens dat het vrouwen zijn?, maar dat terzijde..)

Als jullie nou stopten met bermbommetjes neer te leggen of jezelf te verkleden als vrouw en dan alles de lucht in de blazen. Geloof mij in de man op man gevechten zullen de Taliban het zeker afleggen. De opleiding tot marinier is wel dusdanig van hoger niveau dan de sollicitatie van de Taliban die bestaat uit:

Gij zult een geweer kunnen dragen
                              Gij zult alles doen om slachtoffer te maken
                              Gij zult net voldoende hersencellen bevatten om dergelijke lichaamsfuncties zoals ademhalen, spijsvertering in gang te kunnen houden, totdat je jezelf opgeblazen hebt

Correct me if I'm wrong
                              "Straight outta gym"

Comment

• Mohamed, je plaatst de islam nu wel in een slecht daglicht.
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X