Accijns op vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    @ beadien
    Studeer economie aan de eur (propedeuse binnen) en gymnasium diploma op zak. Wil geneeskunde gaan doen, maar dat vergt een aanvulling op mijn vakkenpakket en daar ben ik nu mee bezig.

Ben overigens geen familie van OH.

Klinkt heel erg goed Atta,
    dat wordt als instapjob directeur van een ziekenhuis? Of de politiek in? Staatssecretaris van volksgezondheid?

Klinkt wel erg lekker.....trouwens Gymnasium diploma......hmmm wou dat ik ook wat meer had gedaan op school, begon ook ooit op Atheneum/VWO.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hahah, vwo is lekker rustig joh. Alleen in V4 moest je veel werkstukken maken, verder was het gewoon snappen en een mooie tijd hebben. Denk alleen dat wij een ander vwo hebben gedaan que insteek, dus mijn visie zal anders zijn dan hoe jij het destijds had.

@ beaudien
      Dank. Verder: vul eens in de zoekfunctie in "dietary prostaglandiins". Zou je moeten overtuigen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.html

denk dat general dit topic bedoeld.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

@General: dochter zit nu in VWO5 en ik ben verbaasd hoe weinig huiswerk ze heeft. Vorig jaar had ze inderdaad nu al veel meer te doen.

Mooi artikel, maar ik heb geen vwo gedaan dus ik zal er wat langer over doen voor ik het helemaal heb gelezen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Money makes the world go round

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              @General: dochter zit nu in VWO5 en ik ben verbaasd hoe weinig huiswerk ze heeft. Vorig jaar had ze inderdaad nu al veel meer te doen.

Mooi artikel, maar ik heb geen vwo gedaan dus ik zal er wat langer over doen voor ik het helemaal heb gelezen.
              Als je slim genoeg is hoeft ze eigenlijk alleen in de les op te letten, en volgend jaar helemaal. Stelt echt niks meer voor. V4 is het jaar waar de harde werkers shinen, v5 en v6 is waar je blijk moet geven van intelligentie of heel erg veel leren (in welk geval je eigenlijk niet op het vwo hoort, maar akkoord).

@ dynobet
              Yes, dat is hem.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                Triest dat een overheid zich hier mee gaat bemoeien. Als mensen graag willen drinken, roken of vet eten dan moeten ze dat zelf maar weten. Ik vind dat een overheid wel mag voorlichten in dezen, maar dit soort maatregelen vind ik te betuttelend. Net als die voorstellen voor een hogere premie voor rokers, drinkers en weet ik wat al niet nog meer. Je wilt toch niet hebben dat je je voor alles moet gaan verantwoorden?
                Ik vind dat wel....zij KIEZEN ervoor om te roken, te drinken of vet te eten, dus hebben ze meer kans op ziekten en andere aandoeningen.

Doordat dit soort mensen vaker ziek zijn, vaker opgenomen moeten worden voor operaties, vaker moeten revalideren, gaan de premies van de verzekering omhoog...Collectief. Dus ik (die nooit ziek ben) mag lekker meebetalen. Daar pas ik voor.

En over de onverzadigde vetten die essensieel zijn.... ja dat klopt, maar één glas wijn is ook gezond. Als je ervoor kiest om één FLEs te drinken is weer ongezond. Iedereen is wijs genoeg om een maat te houden.
                Last edited by BSH1975; 03-10-2011, 13:23.

Comment

Lees de discussie eens door joh. Hoe gezonder je leeft hoe duurder je wordt. Meer detail wordt gegeven in de voorgaande posts.

sigpic

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
                    Ik vind dat wel....zij KIEZEN ervoor om te roken, te drinken of vet te eten, dus hebben ze meer kans op ziekten en andere aandoeningen.

Doordat dit soort mensen vaker ziek zijn, vaker opgenomen moeten worden voor operaties, vaker moeten revalideren, gaan de premies van de verzekering omhoog...Collectief. Dus ik (die nooit ziek ben) mag lekker meebetalen. Daar pas ik voor.

En over de onverzadigde vetten die essensieel zijn.... ja dat klopt, maar één glas wijn is ook gezond. Als je ervoor kiest om één FLEs te drinken is weer ongezond. Iedereen is wijs genoeg om een maat te houden.
                    misschien eerst even het topic doorlezen voor je reageert
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Gezond eten moet goedkoper worden. Dat stimuleert meer dan ongezond eten duur te maken!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Neen. Een verschil stimuleert, niet zozeer of het een goedkoper wordt of het ander duurder. Verder verwijs ik je naar mijn eerdere posts waarin ik uitleg dat het praktisch gezien onhaalbaar is, of op zijn minst zeer lastig.

sigpic

Comment

v5 en v6 is waar je blijk moet geven van intelligentie .

Dat hoop ik dan maar in haar geval, maar tot nu toe lukt dat goed.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Goedzo, dat is dan een echte. Bereid je wel alvast voor dat de universiteit echt een schok gaat worden (een dag van te voren iets doorbladeren gaat vaak niet meer werken), maar dat trekt vanzelf wel bij.

sigpic

Comment

Goedzo, dat is dan een echte. Bereid je wel alvast voor dat de universiteit echt een schok gaat worden (een dag van te voren iets doorbladeren gaat vaak niet meer werken), maar dat trekt vanzelf wel bij.
                              Heb ik haar ook al voor gewaarschuwd inderdaad. Maar dat moet ze dan toch echt zelf ondervinden en oppakken. Ach, die meid komt er wel! *moederlijke trots*

Comment

Dat kun je niet uitleggen hoor, heeft men bij mij ook geprobeerd, en zit er nog mee te hakkelen soms. Als ze V5 mooi doorkomt, gaat de rest ook wel goed komen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X