Originally posted by He-Man
View Post
De gemeente/overheid gaat klagen over documentatie die ze al lang en breed meerdere malen ontvangen hadden maar elke keer "kwijt" raken. Zelfs in de meest nijpende situaties helpen ze je NIET. Geen geklaag, maar werkelijkheid en niet eens alleen mijn ervaring maar van vele anderen ook. Ben blij dat ik er al paar jaar niks meer mee te maken heb. Maar er zijn nog meer dan genoeg anderen die te maken hebben met dat gekut. Ga jij maar eens in hetzelfde schuitje zitten voor jij je domme bek opentrekt puberale werelvreemde lompe lul.
@Onderhandelen
Afbouwen was niet bekend bij mij. Maar ja zo zijn er wel meer "algemene" zaken die helemaal niet zo algemeen bekend zijn als je zou denken. Iedereen doet alsof alle regeltjes en mazen duidelijk zijn. Ga jij maar eens vragen stellen over hoe/wat. De mensen die er zitten bij helpdesks/balies om je te helpen weten het zelf 9 van de 10x niet. Wat dat betreft mag er wel een betere informatie voorziening komen.
Je kan een bestuursrechtelijke- en een civiele- procedure starten . Is je situatie spoedeisend/ acuut/ nijpend dan staat een voorlopig voorziening of een kort geding open.
Er zijn voldoende (juridische) middelen.... om eea te bewerkstelligen.
Er zijn voldoende (juridische) middelen.... om eea te bewerkstelligen.
Comment