Originally posted by Gus
View Post
Grootste examenfraude ooit in Nederland
Collapse
X
-
Originally posted by Dutchpride View PostWant ik ken mensen die hebben gelogen op CV's en toch al onderhand een 3 jaar aan het werk zijn voor een functie waar ze eigenlijk niet genoeg ervaring/ onder gekwalificeerd waren......
Een andere wilde een functie als in HR maar had daarin nauwelijks ervaring. Ook zij paste haar CV een beetje aan, kocht een paar boeken over HR en management, stampte die binnen een week in haar hoofd en werd aangenomen. Ook zij beoefende die functie een paar jaar lang, totdat zij een betere kreeg aangeboden.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk ken ook een paar. Eentje die wilde per se een bepaalde functie hebben, paste zijn CV "enigszins" aan door er een HBO studie bij te verzinnen en lulde zich door de sollicitatie heen. Hij had helemaal geen ervaring in de ICT maar het was in de tijd dat men Jan en alleman wilde omtoveren tot Cobol programmeur. Dus hij ging op Cobol bootcamp in de VS en ging daarna aan de slag. En hij deed het nog goed ook.
Een andere wilde een functie als in HR maar had daarin nauwelijks ervaring. Ook zij paste haar CV een beetje aan, kocht een paar boeken over HR en management, stampte die binnen een week in haar hoofd en werd aangenomen. Ook zij beoefende die functie een paar jaar lang, totdat zij een betere kreeg aangeboden.Not with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
Originally posted by Dutchpride View PostWel goede innovaties op die school....
Ze leren gewoon frauderen aan enzo, dat past wel in de maatschappij tegenwoordig een dergelijke opleiding!
Goed over nagedacht!▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Hoe zit het nu met de herhalingen dan?
Originally posted by Gus View PostIk denk wel als je op de arbeidsmarkt komt en je op je cv Ibn Ghaldoun hebt staan dat je het kan schuddenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Dochter zit op uitslag VWO examen te wachten vandaag en o, wat leuk was die extra stress gisteren door die pokkenventjes. Blij dat het niet over hoeft, ik had ze serieus willen trappen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDochter zit op uitslag VWO examen te wachten vandaag en o, wat leuk was die extra stress gisteren door die pokkenventjes. Blij dat het niet over hoeft, ik had ze serieus willen trappen.
Comment
-
zit je af te wachten of je wordt gebeld want als je voor half 1 gebeld wordt dan ben je gezakt.
Gaat de telefoon ineens flits mijn halve leven voor me langs en sta ik op het punt om te knappen. Ik verzamel de moed om op te nemen zegt een oude lieve stem aan de andere kant 'met je oma' pffff... shit happensEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Ik kan tussen 12 en 3 gebeld worden als ik gezakt ben. Oftewel degene die mij niet relevant aan de examenuitslag durft te bellen vanmiddag kan een hoek verwachten. Tenzij het mn oma is, die belde vorig jaar ook bij mn broer >.<.Not with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
je zal denken 2de keer gebeurt niet. nou ik werd dus weer gebeld door de krant of mijn abonnement goed beviel.
Die heeft het gewetenEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment