Ik las net dat er misschien uitstel komt
Grootste examenfraude ooit in Nederland
Collapse
X
-
Nou eh, dutchpride ga jij maar 4/5 examens maken die je hebt gerokt en daarna denkt vakantie te hebben... Je bent er direct uit en vaak al de helft bijna vergeten die toerk die die examens heb gejat hoop dat een paar wausen em vinden en tot stront schoppen
Comment
-
Scheen dat de Rotterdamse school in kwestie vorig jaar ook al een slagingspercentage had van 98% heb ik me laten vertellen. Toch wel erg opmerkelijk.
Toch jammer dat de personen die examens stelen nooit nadenken over de gevolgen die dit met zich meebrengt.
Comment
-
I know ben gewoon een beetje in een haat/klaag bui vandaag hahahaha xD.
Maar idd die school klinkt niet echt als het neusje van de zalm.
Niet dat ik van een of andere elite private school kom ofzo maar dan nog :P.
Ik vraag me af in hoeverre ze CV's daadwerkelijk controleren.
Want ik ken mensen die hebben gelogen op CV's en toch al onderhand een 3 jaar aan het werk zijn voor een functie waar ze eigenlijk niet genoeg ervaring/ onder gekwalificeerd waren......
Comment
-
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment