Ik vroeg me af of al die olympia deelnemers en iedereen bover de 110 kg er is gekomen zonder AS???
Zijn er pro's zonder AS? de grote jongens dan
Collapse
X
-
ik ben een eerste keer op 112kg/16% op 1m95 gekomen zonder roids.
Het grootste probleem is de hoeveelheid die je moet vreten en trainen om dat te behouden.
Het kan best wel, maar het duurt laaaaaang(6 trainingsjaren), en eens je boven de 110 zit is verschrikkelijk zwaar om alles te behouden.
Er zijn ook pro's die claimen natural te zijn(of er toch zo uitzien). Maar die doen niet mee aan olympia-wedstrijden, zoek op google voor natural bodybuilders en zie wat het "maar" is vergeleken met de hardere versie
Maar als je realistisch wilt zijn spuiten zelfs de meeste men's health mannetjes wat in hun kont. Kan je moeilijk buiten als je zo het werk van 2 jaar zwaar trainen in 2 maand kan doen.the one and only tabata overlord
Comment
-
Eens met Ahmet, alleen een gewicht noemen zegt ook niet zoveel natuurlijk.
Voor een ecto van 1 meter 70 is 110 kilo naturel een onmogelijke opgave, maar voor bijvoorbeeld een meso van tegen de 2 meter is dat gewicht natuurlijk helemaal geen probleem.
Comment
-
Ik geloof nooit dat er bodybuilders op de olympia zijn die naturel zijn. De grote die ze daar hebben, kan je naturel nooit halen. Of je moet zoveel genetische aanleg hebben, maar dat lijkt mij hoogst waarschijnlijk..
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Uiteraard niet.
Formaatje Olympia is naturel alleen mogelijk als je een defect gen hebt...
Maar hebben die gasten dan geen last van al dat AS gebruik??
en de dokters hebben zwijgplicht he, dus zoveel zul je er ook niet te horen over krijgen, tenzij iemand eraan sterft maar dan heb je weer 2 groepen waarvan de 1 zegt het komt door as en nog een andere groep die zegt dat dat bullshit is.Ik ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
-
Originally posted by dav1t0 View Postcontroleer jij het?
of ze stoppen met kuren een tijd van te voren en nemen middelen die sporen van gebruik moeten uitwissen, hoe dat werkt weet ik niet maar heb het wel eens ergens gelezen (weinig verstand van die smarties)..
grtz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment