IFBB Pro news.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Daarom staat ie op dat soort shows en kennen jullie hem kennelijk allemaal...
    Nyp en Toronto pro ziet hij er niet uit en haalt niet eens de top 10 - waarbij hijzelf aangeeft dat hij er niet uit ziet (zelfs stevie wonder ziet dat)
    Robbie zegt dat hij vind dat Antoine geen talent is,dus waar komt het "jullie" gedeelte van jou post vandaan?
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Nee joh,..ik heb ze toch zelf al gezien.

Ik neem je binnenkort wel een keer mee naar een wedstrijd dan kun je dat ook een keer zien.
      Met jouw D atleten ervaring begrijp ik dat dat er nooit van gekomen is

Misschien kunnen we dat voortellen bij stichting "doe een wens" voor je.
      Dat vind ik nou een heel leuk idee!!Maar dan wil ik ookeens naar de Olympia, dat is me droomwens, liefst een beetje vooraan want dan zie je het helemaal goed
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Als je dan je camera meeneemt kun je misschien nog wat kiekjes van je idolen maken voor aan je muur!

Comment

Nyp en Toronto pro ziet hij er niet uit en haalt niet eens de top 10 - waarbij hijzelf aangeeft dat hij er niet uit ziet (zelfs stevie wonder ziet dat)
          Robbie zegt dat hij vind dat Antoine geen talent is,dus waar komt het "jullie" gedeelte van jou post vandaan?
          Bedoelde geen groot talent, tikfoutje.

Comment

Als je dan je camera meeneemt kun je misschien nog wat kiekjes van je idolen maken voor aan je muur!
            Heb me Iphone zal altijd wel een droom blijven

Comment

• Je weet wat Marco zingt,maar deze droom moet je blijven koesteren tot in de lengte van dagen.

Comment

• ik droom al jaren eens te trainen bij Dorian Yates, of nog beter, bij een van mijn grootste idolen Berry de Mey, zijn sups koop ik al veel dus wie weet
                En ik droom ook nog steeds eens benen te mogen doen met Quadzillaatje....dan komt me droom uit.

Comment

• Prachtig gewoon,.... Durf te dromen!

Comment

• Weet je wat???Ik doe het gewoon!!Elke grote prestatie komt vort uit een droom....ik ga het gewoon doen, think outside the box!!!!!Durf je dromen werkelijkheid te maken jaaaaaaaa!!!!!

Comment

• Blue sky thinking Robbie!

Ook jij kan het leren

Comment

• Jullie moeten echt bij elkaar op de koffie

Comment

• Hij krijgt het toch geregeld om vrijwel iedere topic over zichzelf te laten gaan. Om als je er wat van zegt nonchalant of hilarisch op te reageren (klassiek profieltje in de psychologie overigens). Constant die aandacht/bevestiging vragende shit man op een forum waar ie altijd neerbuigend over doet maar immer te vinden is. Snap niet dat niemand ziet hoe triest het werkelijk is. Echt om te kotsen. Inb4 fanboys
                          Last edited by pescatore; 02-06-2013, 10:31.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Roidrage. In.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• in...

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                                Hij krijgt het toch geregeld om vrijwel iedere topic over zichzelf te laten gaan. Om als je er wat van zegt nonchalant of hilarisch op te reageren (klassiek profieltje in de psychologie overigens). Constant die aandacht/bevestiging vragende shit man op een forum waar ie altijd neerbuigend over doet maar immer te vinden is.
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X