IFBB Pro news.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Mss combi van beiden, maar meeste van die mannen zijn Wesley Sneijders toch? Of wellicht staat ze op een krukje. Weet niet hoe ze heet, maar zou er niks op tegen hebben er achter te komen
    Ik kan niet slapen door die lieve oogjes en dat kleine beetje cameltoe dat doorkomt

Comment

• Originally posted by haci View Post
      eerst "umad" schrijven en dan een uur lang over een reply denken?

anyways, leuk om eens offtopic ze zijn gegaan.
      Ga slapen troll.

Ga ik ook doen!
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
        Ga slapen troll.

Ga ik ook doen!
        Goed plan,

welterusten allemaal, may the gains be with you. ( vooral voor dexie )
        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

nog een weekje, dan ben ik 18 sir, en die twee dilpoma's zijn toch knap lastig als je het mij vraagt, netwerkbeheerder worden is niet niets, maar dat laatste stuk heb je wel gelijk in, had ik niet erbij moeten halen
          Ik heb even gegoogled (dat is wat googleogen doen) en een netwerkbeheerdersopleiding is gewoon een mbo opleiding. Dus niet wijs doen met je cursusje want die papiertjes stellen niks voor.

Ik zie ook dat je mij doorbrah noemt. Je hebt zeker snel info gezocht in mijn log. Moet je zelf weten maar volgens mij is mijn taille jouw nekomtrek. Hopelijk word je kwaad zodat je wat meer toetsaanslagen maakt waardoor je nog even net wat meer kcals verbrand.
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

welterusten allemaal, may the gains be with you. ( vooral voor dexie )
            65kg will kick yo fat chubby ass, u mad?
            Tegen de tijd dat jij je arm opgetild krijgt en je laatste hap KFC heb genomen, ben ik al heen en weer naar de gym geweest.

Comment

• lol netwerkbeheerder bwahahahaha. Dat krijg je bij NID op een half jaartje geleerd waar jij 3-4 jaartjes over doet.
              En inderdaad MBO opleidingen stellen tegenwoordig geen ruk voor en jah ik kan het weten.
              Heb namelijk eerst MBO gedaan en nu HBO.
              Ik moet wel zeggen MBO was de tijd van mijn leven, lekker beetje spijbelen en 1 keer in de week na school gaan en dan alsnog diplomaatje binnen halen.
              Kom nog maar eens opscheppen over opleidingen als je je universitair diplomaatje ofzo binnen hebt , want dan pas heb je iets bereikt waarmee je mee kunt opscheppen.
              En nee ik heb ook geen universitair hoor ^^.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                Ik heb even gegoogled (dat is wat googleogen doen) en een netwerkbeheerdersopleiding is gewoon een mbo opleiding. Dus niet wijs doen met je cursusje want die papiertjes stellen niks voor.

Ik zie ook dat je mij doorbrah noemt. Je hebt zeker snel info gezocht in mijn log. Moet je zelf weten maar volgens mij is mijn taille jouw nekomtrek. Hopelijk word je kwaad zodat je wat meer toetsaanslagen maakt waardoor je nog even net wat meer kcals verbrand.
                Ik lees geen logs sir, ik snap wel dat je upset bent maar jammer genoeg heb ik cardio gedaan vandaag.

Originally posted by Dutchpride View Post
                lol netwerkbeheerder bwahahahaha. Dat krijg je bij NID op een half jaartje geleerd waar jij 3-4 jaartjes over doet.
                En inderdaad MBO opleidingen stellen tegenwoordig geen ruk voor en jah ik kan het weten.
                Heb namelijk eerst MBO gedaan en nu HBO.
                Ik moet wel zeggen MBO was de tijd van mijn leven, lekker beetje spijbelen en 1 keer in de week na school gaan en dan alsnog diplomaatje binnen halen.
                Kom nog maar eens opscheppen over opleidingen als je je universitair diplomaatje ofzo binnen hebt , want dan pas heb je iets bereikt waarmee je mee kunt opscheppen.
                En nee ik heb ook geen universitair hoor ^^.
                Het verschil tussen leeftijd is wel groot, ofniet soms? ik ga het ook niet houden bij netwerkbeheer, het doel is namelijk Bachelor Business IT & Management afronden, ieder zijn eigen ding toch?
                Last edited by haci; 03-06-2013, 23:54.

Comment

• ff inb4

Comment

• No hate, haci werkte eerst als proever bij de mcdonalds. Hij kan er niks aan doen.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                      65kg will kick yo fat chubby ass, u mad?
                      Tegen de tijd dat jij je arm opgetild krijgt en je laatste hap KFC heb genomen, ben ik al heen en weer naar de gym geweest.

Ik heb liever Maccie, ben niet zo een fanaat van al dat gluten gedoe in kfc

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                        No hate, haci werkte eerst als proever bij de mcdonalds. Hij kan er niks aan doen.
                        Betaald dat goed?

Comment

Ik lees geen logs sir, ik snap wel dat je upset bent maar jammer genoeg heb ik cardio gedaan vandaag.

Het verschil tussen leeftijd is wel groot, ofniet soms? ik ga het ook niet houden bij netwerkbeheer, het doel is namelijk Bachelor Business IT & Management afronden, ieder zijn eigen ding toch?
                          Je kan natuurlijk ook gewoon je kop dicht houden en proberen jezelf niet nog meer belachelijk te maken dan je nu al gedaan hebt en gewoon beseffen dat het niet handig, triest en onbeschoft is om mensen proberen belachelijk te maken qua opleiding, fysiek, of werk en al zeker als je in alledrie een faalbaas bent.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Kap anders ff met dat echt ronduit kinderachtige gedoe zeg
                            Broomstick_bodybuilding op insta
                            F#CK heavy weights

Comment

• Dat klopt inderdaad maar om nou te gaan opscheppen met een MBO diploma komop hey....
                              Zoiets stelt tegenwoordig echt niks voor hoor.
                              Zoiezo heb ik het niet zo op mensen die gaan opscheppen over opleidingen.
                              Mijn vriendin doet ook uni maar om daar dan over op te scheppen :/.

Ik bedoel iedereen moet gewoon lekker zijn ding doen en als bij sommige dat is als automonteur en de ander advocaat, so be it .
                              Zolang je er tevreden mee bent en plezier in hebt prima toch!
                              Verder ga ik ook niet haten ofzo maar vind zoiets dan jammer als je mensen met dergelijek dingen aanvalt ^^.
                              Verder is het altijd wel leuk een akkefietje op een internetforum te zien hahaha xD.

Comment

• Weet iemand trouwens een website waar updates over Roelly Winklaar te vinden zijn? Ik probeer hem een beetje bij te houden qua wedstrijdschema en updates etc maar ik kan niks vinden
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X