Motivatie filmpje ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kijk vaak voor trainen ff filmpje van Cutler, machtige gozer, haal er veel motivatie uit.
    " Failure is not an option "

Comment

spieren zijn mooi, maar ook niet te veel. Bij die bodybuilders worden de spieren allemaal bobbels. Kijk eens naar de armen, het zit er niet meer als een normale arm uit, maar iets gevuld met ballonen.

Wat ik me afvraag, hoe krijgen die gasten in godsnaam genoeg voedsel binnen, om zulke spieren te onderhouden. Ik heb al moeite om ijn 4000 kcal binnen te krijgen. Zulke gasten lijken wel meer dan 10000 kcal per dag nodig te hebben.

Comment

dit is gewoon een hele saaie sport vergeleken met bodybuilding om ernaar te kijken.
        of er nou 1 schijf aan hangt of 8, het word er niet indrukwekkender van ofzo.
        zelf powerliften is hartstikke leuk maar om naar te kijken is het slaap verwekkend.
        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
          dit is gewoon een hele saaie sport vergeleken met bodybuilding om ernaar te kijken.
          of er nou 1 schijf aan hangt of 8, het word er niet indrukwekkender van ofzo.
          zelf powerliften is hartstikke leuk maar om naar te kijken is het slaap verwekkend.
          Jaa dit is gewoon een wedstrijd......als ze trainen is het veel mooier om na te kijken.....en bodybuilding wedstrijden word ik ook niet vrolijk van.....om na half naakte mannen te kijken die in hun string op het podium staan hun lichaam te showen.

Comment

Gasten in strings die met ledematen zwaaien is ook heel interessant om te zien *gaapt*
            1 schijf of 5 schijven is grote stap in indrukwekkendheid. 100kg of 450kg...groot verschil met idem kansen op falen.

Comment

Ben ik met Fallus eens, het is echt wel indrukwekkend
              Hoe zwaarder, hoe indrukwekkender

Reflecteer het eens op jezelf, wat squat je zelf (max).
              En hoe zwaar vind je dat
              Aan de hand van die vergelijking kan je niet anders zeggen dat het indrukwekkend is, ook om te zien.

Zie ook liever iemand 200 kilo op een bench doen dan 50 kilo
              Ook al hebben ze beide evenveel moeite ermee

Comment

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb de hele powerliftfilmpje bekeken en vind het geweldig om te zien, hoe iemand 400 kg squat, zeer indrukwekkend.

Als ik ooit een keer voor wedstrijden zou willen training, zou dat voor powerlifting zijn en niet bodybuilding.

Comment

jay cutler filmje is mooi!

dat powerlift filmje,..respect!

het is niet mijn ding,maar alles waar iemand zich 100% voor inzet (als we het over sporten hebben ) is mooi om te zien.
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Vind het anders ook wel impressive hoor. Gewichten die van 300 uitlopen naar 450 kg. Monsterlijk gewoon. Zou toch zelf ook wel een prestatie neer willen zetten van een 300 kg squat. Probleem is wel met zulke gewichten dat het echt gevaarlijk word. Je ziet dat die gasten het gewicht uit het rek halen en voorzichtig achteruit stappen. Als het op dan op zo'n moment fout gaat, gaat het ook echt goed fout. Je hebt het wel over gewichten van rond de 400 kg dus dat is echt geen lachtertje. Je hoeft maar 1 stap verkeerd te zetten of het gaat flink mis. Je moet dus ook echt wel weten waar je bezig bent.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

nog eentje voor de powerlifters:

YouTube - POWER of POWERLIFTING
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Wreed filmpje dat laatste!
                        Vooral hoe die deadlifter dat gewicht omhoog trekt terwijl de schijven er gewoon afvallen aan 1 kant.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Echt ziek sterk man. Zou mezelf echt superman voelen als ik zo sterk was. Kijk die heavy ass dumbell dan. En die motor bench press is al helemaal bruut. Dat is nou dus echt vet man.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Die gozer op het eind heeft ook enorme biceps, zelfs als hij zijn arm recht naar beneden houd zit er een bobbel in, wtf..

Comment

Bruut gewoon

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Heb maar 2 woorden: mooi he....
                                echt he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...