beiden hebben goede fysieken. maar het totaalplaatje en de energie die ze uitstralen spreekt me bij gregg veel meer aan. Gregg is een man waar ik me mee zou willen indentificeren, maar zyzz niet.
Greg Plitt, wat een fysiek
Collapse
X
-
Originally posted by dynobet View Postbeiden hebben goede fysieken. maar het totaalplaatje en de energie die ze uitstralen spreekt me bij gregg veel meer aan. Gregg is een man waar ik me mee zou willen indentificeren, maar zyzz niet.
gregg is een held gwn, een echte sportmachine zoals ik al zei
zyzz... is een showbeest, een aandachtshoer zoals wij hier zouden zeggen
(wat niet wil zeggen dat ik iets tegen zijn fysiek heb, helemaal niet)Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postidem hier...
gregg is een held gwn, een echte sportmachine zoals ik al zei
zyzz... is een showbeest, een aandachtshoer zoals wij hier zouden zeggen
(wat niet wil zeggen dat ik iets tegen zijn fysiek heb, helemaal niet)
Ja tuurlijk kies je voor Gregg als je ziet wat voor een conditie en uithoudingsvermogen hij heeft. Maar we hebben het puur over het fysiek he''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostWat is dat met die zyzz toch?
En wat een hondenkop zit daar op. Met zon lelijke kop heb je ook wel een goed lichaam nodig.
Daar begrijp ik ook niks van, die gast is spuuglelijk. En inderdaad hij moet wat te compenseren hebben.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postbeiden hebben goede fysieken. maar het totaalplaatje en de energie die ze uitstralen spreekt me bij gregg veel meer aan. Gregg is een man waar ik me mee zou willen indentificeren, maar zyzz niet.
Helemaal mee eens, nare filmpjes van die zyzz... walgelijk gewoonEen dag niet getraind...
Comment
-
Mooi trainingsschema heeft ie:
....................Morning......... Evening
Monday: .......Chest, abs ...... Pool, laps, 45min
Tuesday: ...... Back, calves
Wednesday: .. Shoulders, abs . 5 mile run around house
Thursday: .... Arms,abs ..........Pool, laps, 45 min
Friday: ......... Legs, abs
Saturday: ... Chest, abs ..........2.5 hour hike with dogs
Sunday:....... Back, calves ......... RunningYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostMooi trainingsschema heeft ie:
....................Morning......... Evening
Monday: .......Chest, abs ...... Pool, laps, 45min
Tuesday: ...... Back, calves
Wednesday: .. Shoulders, abs . 5 mile run around house
Thursday: .... Arms,abs ..........Pool, laps, 45 min
Friday: ......... Legs, abs
Saturday: ... Chest, abs ..........2.5 hour hike with dogs
Sunday:....... Back, calves ......... Running
Vind abs wel 2/3(max) in week kunnen..
Enige dag dat schouders echt rust krijgen is op Vrijdag.
Ik vind 1 dag rust voor borst/rug ook te weinig (ligt misschien allemaal persoonlijk).
Tenzij je kuurt natuurlijk.
Anyway kerel heeft goeie fysiek!
Ik vraag me trouwens af wat voor huis die kerel heeft dat hij er 5 mijl kan rondlopen.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment