Greg Plitt, wat een fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Greg straalt gewoon veel meer energie uit en lijkt ook een stuk aardiger, zyzz is 1 grote aandacht vrager

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
      Leuke filmpjes, kut dat t allemaal korte beelden zijn.

Hij doet benchpress met zn handpalmen naar gezicht, iemand ervaring mee?
      Ja, heeft in de flex en muscle en fitness gestaan dat je dan veel meer bovenkant borst pakt
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
        Leuke filmpjes, kut dat t allemaal korte beelden zijn.

Hij doet benchpress met zn handpalmen naar gezicht, iemand ervaring mee?
        Je hebt ook wel filmpjes van 40 min. ff aanmelden op zijn site: Official Web Site of Actor / Model Greg Plitt

Moet je wel lappen
        Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Het spijt me.. maar ik vind zijn fysiek echt niet mooi.. heel hoekig.. Vind zijn borst nog beetje ondermaats.. in verhouding tot zijn armen en schouders.. rare spleet ertussen.. niet echt symetrisch..

Nee sorry ik ken mooiere fysieken..

YouTube - Nick Auger

Hij hep alleen zo'n guppe koppie.. en ik vind wel dat hij massa in de onderrug mist.. hijs niet echt massief zegmaar.. het ziet er allemaal wel beetje kwetsbaar uit..
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
            Het spijt me.. maar ik vind zijn fysiek echt niet mooi.. heel hoekig.. Vind zijn borst nog beetje ondermaats.. in verhouding tot zijn armen en schouders.. rare spleet ertussen.. niet echt symetrisch..

YouTube - Nick Auger

Hij hep alleen zo'n guppe koppie.. en ik vind wel dat hij massa in de onderrug mist.. hijs niet echt massief zegmaar.. het ziet er allemaal wel beetje kwetsbaar uit..
            Meningen verschillen, maar je gaat me niet vertellen dat die gast een beter lichaam heeft dan Greg Plitt...
            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
              Meningen verschillen, maar je gaat me niet vertellen dat die gast een beter lichaam heeft dan Greg Plitt...

Niet als je kijkt naar de massa maar ik vind zijn rondingen zeker mooier en ik vind dat die gast gewoon een betere bouw heeft.. Vind zijn middel te small.. maarrr hij is voor de rest beter in verhouding dan greg plitt..

Greg plitss borst is gewoon veel te klein voor z'n armen en schouders..

Comment

Niet als je kijkt naar de massa maar ik vind zijn rondingen zeker mooier en ik vind dat die gast gewoon een betere bouw heeft.. Vind zijn middel te small.. maarrr hij is voor de rest beter in verhouding dan greg plitt..

Greg Plitt's borst is gewoon veel te klein voor z'n armen en schouders..

Comment

@Cidious; je vindt Greg te hoekig, en je komt vervolgens met een blanke als voorbeeld? Juist negers staan bekend om hun ronde/volle massa..

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    @Cidious; je vindt Greg te hoekig, en je komt vervolgens met een blanke als voorbeeld? Juist negers staan bekend om hun ronde/volle massa..

Comment

• Originally posted by Cidious View Post

YouTube - Nick Auger

u mad?

Comment

• Hoe lang is die greg?
                        Als ik mezelf vergelijk met iemand van 1.75 80kg ziet het er aardig uit zoals ik 1.93 98kg, maar als diegene naast me staat ben ik groter. Als je Lou ferrigno vergelijkt met boyer coe. Zijn hun armen even groot, maar Lou is toch groter..
                        Ssssmoking

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                          u mad?
                          Klein beetje maar! :P Ik ben het er mee eens dat die man nog massa moet aan zetten maar ik vind zijn fysiek gewoon mooier dan die van Greg..

Fysiek van Zyzz vind ik ook beter dan die van Greg.. Ik heb gewoon niks met Greg.. en ik heb ook niks met donkere bodybuilders.. weet niet waarom.. vind het niet mooi..

Alleen Zyzz mist wel beetje rugdikte..

Ok ok.. ik ga nog ff goed rondneuzen welke fysiek ik nou echt top vind.. dat is die van greg iig niet..

Comment

• @ Ibra ik ben ook member nu, maar dat kookboek van hem slaat echt heeeeelemaal nergens op.

Hij flikkert gewoon hele wortelen en hele stronken broccoli en bloemkool met 200 gram kip in een burrito, stopt het in een tostiapparaat en dan is het klaar...
                            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

• Gister tijdens het uitgaan sprak ik met een dame. Opeens laat me een foto zien en zegt ze "wat een lekker gozer"... was het gregg plit :S.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X