Greg Plitt, wat een fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klopt wel wat hij zegt. Iedereen doet altijd moeilijk over trainingsschema's en reps/sets. Had ik het vandaag nog over met een gast in de gym. eigenlijk allemaal onzin.

Komt neer op goed eten, trainen tot je doodgaat en goed herstellen.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

• Originally posted by SteefDK View Post
      Klopt wel wat hij zegt. Iedereen doet altijd moeilijk over trainingsschema's en reps/sets. Had ik het vandaag nog over met een gast in de gym. eigenlijk allemaal onzin.

Komt neer op goed eten, trainen tot je doodgaat en goed herstellen.
      inderdaad, op die manier boeit het geen reet in welke repranges te traint als je maar gewoon traint en tot het uiterste gaat, lijkt mij..
      "Straight outta gym"

Comment

• hier nog 1 YouTube - Greg Plitt Top-Side Max Mass Workout Preview - GregPlitt.com

Comment

• Die gast weet het altijd zo te brengen dat je je schuldig voelt als je ook maar 1 aspect van dan wel training/voeding/rust niet optimaal hebt gedaan.

Maar je moet niet vergeten dat die gast inkomensafhankelijk is van zijn lichamelijke vorm. Als hij iets minder goed in shape is dan voelt hij dat direct in zijn portemonee.
          Failure is your friend

Comment

• ik heb mijn neef, een gay, die niet "faggy" doet en dat ook verschrikkelijk irritant vind, daarnet in school eens dit topic laten zien.

Volgens hem is Plitt 100% homo, die gay blik in zijn ogen is veeeeeeel te duidelijk. Zyzz is gewoon een zelfingenomen hetero met een lelijke kop.

Dus daar heb je het.
            the one and only tabata overlord

Comment

• Ik dacht ook dat bekend was dat hij bi-seksueel is. Maar wat boeit dat? Respect voor zijn inzet en fysiek.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

• wat is zijn routine eigenlijk?

Comment

• MET-Rx Athlete Profile | MET-Rx - Shaping Every Body

Comment

• dankjewel karwan

Comment

• aight noproblem

Comment

• Originally posted by Karwan View Post
                        dankjewel karwan

Stemmen probleem?
                        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post

Stemmen probleem?
                          jaa geake shit of nie

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                            Heeft iemand een account op zijn site? Want ik zou toch wel die filmpjes willen bekijken.. Die gast heeft toch wel een bruut fysiek.. Over 12 maanden zie ik er ook zo uit
                            Betaal gewoon 1 keer 7 euro, het is het geld zeker waard
                            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

• Bulkt en cut hij ook?

Comment

• Wat ik uit zijn filmpjes heb gezien is dat hij altijd hoog in eiwitten zit, en redelijk laag in carbs en vetten.
                                "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X