Originally posted by Ramon1983
View Post
Mischien geen pro ,maar wel een vet filmpje!
Collapse
X
-
Originally posted by Normaleboy020 View Postmensen ik heb een vraaagje groeien zulke mensen nog wel door in de lengte???"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostVerschil is wel dat jou favoriete bodybuilder () er beter uit zag in den beginne.
Branch Warren (18) Vs. Jay Cutler (19)
Terwijl die Lorenzo Becker nogal rare verhoudingen heeft. Hij heeft inderdaad veel massa, maar brede heupen en middel, korte romp en een beetje gebocheld.
Vind je?Nog steeds van die Earl Sinclair armpjes, rare spieraanzet van ze onderarmen, nee vind het niks.
Jay was hoer al duidelijk toekomstig mr Olympia materiaal
Plaatsing zegt niks, Gollum wint ook de de AC en eindigt op de O voor veel betere atleten, Gollum kan beter 212 doen"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostVind je?Nog steeds van die Earl Sinclair armpjes, rare spieraanzet van ze onderarmen, nee vind het niks.
Jay was hoer al duidelijk toekomstig mr Olympia materiaal
Plaatsing zegt niks, Gollum wint ook de de AC en eindigt op de O voor veel betere atleten, Gollum kan beter 212 doenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDie onderarmen vielen mij eerder ook al op. In de loop der jaren is het er niet beter op geworden vind ik. Hoewel de jury er anders over denkt.
Eerlijk gezegd ben ik van geen van beide een fan. Maar Branch in de 212 zou wel interessant zijn. Dan moet hij tegen James Lewis.
Branch in 212 is geen vreten."You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostHij heeft atrofie in zijn rug aan de rechterkant, kan ook gevolg zijn van zijn spierscheuring, heeft ongelijke benen, te korte armen, geen onderarmen, is niet zo droog als men zegt(vasculair zijn is waar mensen zich in vergissen, Andreas Munzer was veel droger maar was veel minder vasculair) Branch is niet droog, hij is lelijk en mij te gelovig "God gave me the strength to go on".........Ja gelukkig deden mevr. Lilly en Herr Schering uit Bayer helemaal niks
Branch in 212 is geen vreten."Limitations only exist if you believe they exist".
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View Postis niet zo droog als men zegt(vasculair zijn is waar mensen zich in vergissen, Andreas Munzer was veel droger maar was veel minder vasculair) Branch is niet droog."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-