Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Iguana @ Aug. 01 2005,22:57)] Hmmz op dbb deed ie het gewoon vaag.
Voor de slimmerikken ja ik kan daar weer op maar dan met een ander account.
Haha, goed gedaan Iquana, er blijft anders straks niemand meer over daar, wel oppassen dat koning Tyl er niet achter komt.
Het filmpje vindt ik prachtig, ook al omdat Bill Kazmaier er ook nog op staat als spotter van Tom Platz.
Ik vindt Platz overigens een fenominale squatter, wat heeft die man een vermogen in zijn benen, echt mooi.
Brear.
Kazmaier.
De man die begin jaren 80 al over de 300 kg RAW(325 als ik het goed heb) bankdrukte!
Pas vorig jaar is het iemand gelukt dit te overtreffen geloof ik.
Ik vind raw prestaties zo veel meer tot de verbeelding spreken dan die lui in hun apepakjes.
En idd ik zorg dat Tijl nergens achterkomt door gewoon niet te posten al is dat soms wel lastig.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Ja idd Kazzmaier was de eerste man ter wereld met een bank van 300 kg, dat was in 1981
Hij had een squat van 420 kg en een deadlift van 380 kg.
Zijn totaal van 1100 kg heeft heel lang gestaan, ik meen tot 2001.
Ik vond het altijd een geweldige sportman, ook in de sterkste man competitie.
Hij scheurde toen een borstspier af met staven buigen dat was heel jammer.
Moet je maar eens zijn naam intikken op google moet je eens kijken wat een records de man gebroken heeft onvoorstelbaar.
Groet;
Brear.
Citaat[/b] (BREAR @ Aug. 04 2005,20:27)]Ja idd Kazzmaier was de eerste man ter wereld met een bank van 300 kg, dat was in 1981
Hij had een squat van 420 kg en een deadlift van 380 kg.
Zijn totaal van 1100 kg heeft heel lang gestaan, ik meen tot 2001.
Ik vond het altijd een geweldige sportman, ook in de sterkste man competitie.
Hij scheurde toen een borstspier af met staven buigen dat was heel jammer.
Moet je maar eens zijn naam intikken op google moet je eens kijken wat een records de man gebroken heeft onvoorstelbaar.
Groet;
Brear.
Ik heb al eens op hem gezocht..
Hij is een fenomeen die al 300 kilo bankte toen ik nog geboren moest worden.
Ik vind het vooral indrukwekkend omdat hij het raw doet je ziet nu allemaal records zoals 1000 lbs squat 430 kg deadlift en 400 bank maar dit is allemaal met zon pak dat kan mij niet boeien.
Dit laatste is zelfs de reden dat ondanks mijn intresse erin ik nooit zou over gaan op powerliften omdat het gebruik van zon suit me tegenstaat.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Even het bewijs: Please Note that He Did Not Use Bench Shirts or Squat Suits. Also, in the Squat, He Kept his Back Perpendicular to the Ground, Not like the Good Mornings that Pass as Squats
Competition Squat: 925 pounds-wr
Competition Bench: 661 pounds-wr
Competition Deadlift: 887 pounds-wr
Total in Competition: 2425 pounds-wr
Edit: He requires dumbbells over 100lbs for his arms to get any effort, 500 bench for 15 reps, 800 squat for 10 and 825 for 2 on deadlift. I told you in the beginning, if there was a god of strength, it would be Bill because the man has no equal.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Goeie post Iguana, mooi dat je dit even onder de aandacht brengt.
Kazz is een van de sterkste powerlifters die er ooit bestaan hebben, en idd zonder pak en dat scheelt nog al wat.
Ik vindt het nadeel van die drukpakken ook, dat zonder zo"n pak trainen ook nog een risico gaat opleveren.
Ze drukken dan veel minder en moeten opassen voor blessures omdat zij geen bescherming van dat pak hebben.
Er zijn wedstrijdpakken waarbij je een gewicht van 100 kilo gewoon naar je borst moet trekken anders blijft ie halverwege hangen zo'n tegendruk geeft dat pak.
Laat mij dan maar gewoon bankdrukken.
Groet;
Brear.
Citaat[/b] (BREAR @ Aug. 05 2005,09:06)]Er zijn wedstrijdpakken waarbij je een gewicht van 100 kilo gewoon naar je borst moet trekken anders blijft ie halverwege hangen zo'n tegendruk geeft dat pak.
Dat gaat idd nergens over.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment