Greg valentino voorstukkie van freak film.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (punani @ Nov. 01 2005,09:31)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Aghran @ Sep. 08 2005,21:47)]Heb ergens gelezen dat Greg Valentino dit eigelijk doet om te 'protesteren'. Hij maakt van bodybuilding iets grotesk: Wansmakelijk en grappig terzelfdertijd. De echte pro's zijn tenslotte ook allemaal 'opgespoten' met zelfs middelen die wij waarschijnlijk niet eens kennen. En die mss zelfs gevaarlijker en schadelijker zijn dan de medicinale olie die hij spuit.

En zoals bruce zei totaal onfunctioneel. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat Ronnie en co zo functioneel zijn. Een trapje doen van 10 treden is denk ik al voldoende om hen buiten adem te krijgen. Kheb zo ook eens een verhaaltje gelezen van een BBer die moest rechtzittend slapen omdat ie anders stikte ofzo (zal wel bulsh### zijn maar mss toch met een achterliggende waarheid)

Kheb trouwens weleens fotos gezien (mss zelfs hier) van Valentino in zen jonge jaren. Toen had die wel een droomfysiek hoor!!!
    late citaat maar toch. Wat denk je wat pro's voor de wedstrijd aan cardio doen. Dit is min 1a2uur per dag. dus die conditie zal wel meevallen.Denk alleen niet dat ronnie zo snel is

en echt funcioneel zal ie niet zijn denk
    als je niet eens over je eigen schouder kan kijken
    Who's the Chef

Comment

Ik ken hem nie meer dowl. hij is vandaag al teveel gedownload ofzo zegtie
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X