Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
het is zooo triest dat het daardoor wel weer grappig is eigenlijk.
Zie je hem vet hard aanspannen enzo, verandert er gewoon helemaal niks aan hem, behalve zijn hoofd
-=We bring the whuppin'...
You bring the ass=-
The Rock
ik snap iets niet trouwens ronnie coleman en arnold hebben 7 keer mr.o gewordne maar ik zie hier dat haney hem 8 keer heb gewonne .... hoezo ken arnie en coleman nu de record houders zijn
Heb ergens gelezen dat Greg Valentino dit eigelijk doet om te 'protesteren'. Hij maakt van bodybuilding iets grotesk: Wansmakelijk en grappig terzelfdertijd. De echte pro's zijn tenslotte ook allemaal 'opgespoten' met zelfs middelen die wij waarschijnlijk niet eens kennen. En die mss zelfs gevaarlijker en schadelijker zijn dan de medicinale olie die hij spuit.
En zoals bruce zei totaal onfunctioneel. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat Ronnie en co zo functioneel zijn. Een trapje doen van 10 treden is denk ik al voldoende om hen buiten adem te krijgen. Kheb zo ook eens een verhaaltje gelezen van een BBer die moest rechtzittend slapen omdat ie anders stikte ofzo (zal wel bulsh### zijn maar mss toch met een achterliggende waarheid)
Kheb trouwens weleens fotos gezien (mss zelfs hier) van Valentino in zen jonge jaren. Toen had die wel een droomfysiek hoor!!!
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Citaat[/b] (Aghran @ Sep. 08 2005,21:47)]Heb ergens gelezen dat Greg Valentino dit eigelijk doet om te 'protesteren'. Hij maakt van bodybuilding iets grotesk: Wansmakelijk en grappig terzelfdertijd. De echte pro's zijn tenslotte ook allemaal 'opgespoten' met zelfs middelen die wij waarschijnlijk niet eens kennen. En die mss zelfs gevaarlijker en schadelijker zijn dan de medicinale olie die hij spuit.
En zoals bruce zei totaal onfunctioneel. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat Ronnie en co zo functioneel zijn. Een trapje doen van 10 treden is denk ik al voldoende om hen buiten adem te krijgen. Kheb zo ook eens een verhaaltje gelezen van een BBer die moest rechtzittend slapen omdat ie anders stikte ofzo (zal wel bulsh### zijn maar mss toch met een achterliggende waarheid)
Kheb trouwens weleens fotos gezien (mss zelfs hier) van Valentino in zen jonge jaren. Toen had die wel een droomfysiek hoor!!!
late citaat maar toch. Wat denk je wat pro's voor de wedstrijd aan cardio doen. Dit is min 1a2uur per dag. dus die conditie zal wel meevallen.Denk alleen niet dat ronnie zo snel is
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment