Reuzen? Behalve Priest dan
Massa "Monsters"
Collapse
X
-
Echt om over je nek van te gaan zo goor. Die off-season pics van Coleman helemaal, echt ongelooflijk dat iemand zichzelf dit aandoet. Zelfs op een foto zie je al dat hij zijn lichaam zo ongeloof mismaakt heeft dat het elke functionaliteit compleet verloren heeft. Echt sneu als een dergelijk persoon denkt dat hij ook daadwerkelijk iets nuttigs bereikt heeft. Die foto van Dillet ook, kom op zeg, ik zie alleen maar een freak die in de dierentuin als freakshow thuishoort.
De enige foto's die ik nog een beetje kan waarderen zijn die van Flex. Maar verder een grote freakshow wat mijn doel iig nooit zou worden.
Comment
-
Ja bodybuilding en fitness, niet iedereen hier komt hoort dat soort dingen mooi te vinden. Heel veel mensen vinden het niet mooi zelfs, maar daar gaat het nu ook niet echt om volgens mij.
Ze zijn flink gespierd, petje af voor die mensen, wat ze doen, doet haast niemand ze na, maar persoonlijk vind ik het ook gewoon misvormt.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Uiteraard hoeft niet iedereen het mooi te vinden!
Vind wel dat ook als je het niet mooi vindt je nog steeds respect zou moeten hebben voor wat die gasten hebben bereikt, persoonlijke voorkeuren hoeven het respect voor prestatie's natuurlijk niet uit te sluiten.
Daarbij is dit inderdaad niet helemaal de plaats om profs af te zeiken dat ben ik met Santino eens, veel mensen op bb forums hebben wel degelijk dezelfde idealen en die hoeven niet in hun 'eigen' hoekje via een omweg te kijk worden gezet, dat gebeurt verder al bijna overal...
Laten we het er dus op houden dat kritiek op de profs net als kritiek op elkaar op dit forum met enig respect dient te worden gebracht.
Comment
-
Originally posted by Santino88Mss is superdudes iets meer voor jou 'wolf'
No offense maar dit is een bodybuilding forum
Dat het een hele prestatie is vind ik eigenlijk ook geen argument. Dat maakt het bereikte doel van deze heren toch niet anders?
En ik ben me terdege van bewust dat dit een bodybuildforum is, train al jaren diehard de bodybuildway
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment