Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Thnx kerel..ja, ik voel mij langzaam aan een (maat)pakje sterker worden als dat ik was en dat voelt goed...
Jij ook nog bezig of staat het op een laag pitje?..
Vorige week weer begonnen, want ik moest even stoppen wegens een blessure.
Welk programma volg jij tegenwoordig?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
geen programma, ik wilde madcow weer oppakken maar kom nog niet verder dan wilde, tot dan zoals de dag en mijn vorm/herstel het toelaat en ik weer een plateau bereik..
Ik ben er zelf ook wel tevreden over, temeer omdat een half jaar geleden 5x5 op de 180kg zeer moeizaam ging, nu dacht ik lekker gek te doen en te gaan voor een 10-setter, de ene set voelde het als 140kg en weer een andere set meer dan 200kg, de laatste set met grinders.....ik wil de 180kg toch wel als minimum gaan houden, ook al heb ik een slechte dag, die 250kg moet in September 270kg worden
Lekker veel volume zeg best een handige app zo op het eerste gezicht, heb hem even kort bekeken. Heb je er voor jezelf al wat uit kunnen halen?
Trouwens bedankt voor je reactie over de squat setup, maar omdat het zo op het laatste moment voor mij kwam heb ik de setup gehanteerd zoals die daarvoor stond. Dan wordt ik te autistisch als er iets "nieuws" komt zo vlak van te voren. Maar ben wel geïnteresseerd in dat bounceje zoals je omschreef. Wat doet het precies?
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Buiten de strech die het geeft helpt het met opwarmen met lichte gewichten voor een voorbereiding op een max, persoonlijk helpt het bij mij heel goed, bounce doe ik t/m de 100kg en daarboven enkel 2tjes en singels tot de max.
Hmm ik ga het eens een keer proberen bij een normale setup voor m'n squat, normale 3x5 werkset. Ben benieuwd hoe het aanvoelt! Natuurlijk wel spanning behouden tijdens de gehele beweging? Niet los laten bounchen als het ware.
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Goede beurten, 167,5kg voelde goed bij het unracken maar schrok ietswat van het gewicht bij het zakken waardoor ik wat moest corrigeren maar ging vervolgens goed omhoog, 170kg had er wel in gezeten maar dan moet ik m'n warming up anders aanpakken....tevreden overall!
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment