Onderkant arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderkant arm

Iedere keer als ik barbell curls doe, krijg last van mijn linkse onderkant arm. Het pijn zit aan de onderkant van de bot. Ik hoef maar kleinbeetje ergens te leunen en dan krijg al meteen pijn. en ik heb dat niet alleen een vriend heeft dat ook. Ik heb het bij mijn fitness plaats gevraagd maar daar weten ze helemaal niks.
    God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Hakki @ Mei. 30 2003,20:59)]Iedere keer als ik barbell curls doe, krijg last van mijn linkse  onderkant arm. Het pijn zit aan de onderkant van de bot. Ik hoef maar kleinbeetje ergens te leunen en dan krijg al meteen pijn. en ik heb dat niet alleen een vriend heeft dat ook. Ik heb het bij mijn fitness plaats gevraagd maar daar weten ze helemaal niks.
    Weet je zeker dat het je bot is, of zijn het de spieren in je onderarm die je voelt. Als je curlt met een rechte stang, zou ik eens een EZ-stang proberen.

Comment

Maakt niet uit of ik het met een ez bar of gewoon met een rechte bar doe. In het begin had ik wel last van de spier, nu is het echt de bot die pijn doet. Ik weet het niet misschien is het enige oplossing gewoon dat ik die oefening niet meer moet doen.
      God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

dat het in het bot heb ik niet maar ik en nog meer hebben ook weleens last van als je barbel curls doet van een soort steek in onderarm. Maar heb er de laatste tijd geen last meer van.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Zou die oefening een poosje niet doen en dan weer proberen, niet te zwaar.
          Ik begrijp dat je met andere oefeningen geen last hebt dus dat is geen probleem. Succes!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X