borst,pullover met halter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borst,pullover met halter

wat vinden jullie van de pullover met halter op een vlakke bank voor de borst

ik deed het altijd zelf vroeger op de grond.
    halter boven je hoofd trekken en een soort van bankdrukken
    en dat merkte ik altijd wel onder me armen de zeikant van me borstspieren.
    Last edited by petervanamsterdam; 04-07-2007, 21:05.

Comment

Ik vind dit een perfecte opwarmer voor de borst. Ikzelf lig niet op de bank maar langs de zijkant. Zo dat enkel je schouders op de bank rusten.
      3x10 met 22 of 24 kg is voldoende.
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Pull over is voornamlijk lats en als borstoefening dus een verspilling van tijd.

Verglijk de beweging die je bovenarmen maken maar eens met die van pulldown met een smalle greep, je ziet dan direct hoeveel borst je met de pull over pakt.

Je kan wel door de ellebogen dicht bij je hoofd te houden de pec. minor bij de beweging betrekken. Doordat deze de aanhechting aan de ribben onder de pec. major heeft lijkt het alsof deze laatste getraind word.

Wat je ook kan voelen is het oprekken van de intercostale spieren, maar dat maakt het nog geen borst oefening
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

fitie

deze is toff man

Incline Dumbbell Flyes

Comment

het is een hele goede oefening voor de bovenkant borst. alleen kan hij pijdoen aan je schouders en zorg er zowiezo altijd voor de je geholpen word

Comment

Originally posted by Ferry-Wally View Post
              het is een hele goede oefening voor de bovenkant borst. alleen kan hij pijdoen aan je schouders en zorg er zowiezo altijd voor de je geholpen word
              Je arm gaat wel richting sleutelbeen maar werkt op dat moment niet tegen de zwaartekracht in. Het verkorten van de bovenkant borst is juist het gevolg van de zwaartekracht waardoor de spier geen arbeid hoeft te verrichten en dus ook niet getraind word.
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X