op je vuisten opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Rofl hoe hypocriet kun je zijn. Die prive berichtjes van je stonden vol met dreigementen. Je mag dan 38 zijn, maar je gedraagt je nog steeds als een 12 jarige aandachtshoer die keer op keer mijn standpunten wat betreft vrouwen onderbouwd.

Die spirituele guru's waar jij jezelf onder schaart doen aan introspectie en zelf ontwikkeling. Jij draait nog steeds dezelfde gebroken plaat als een jaar terug. Komedie ten top dit
    Ik vind het ook tamelijk kinderachtig dat jij met het forum deelt wat wij prive hebben besproken. Zo mogelijk nog kinderachtiger dat je ze doorstuurt naar de mods. Dit zou ik nooit doen, want ik kan mijn zaakjes prima zelf regelen.

Dat jij mij verslijt voor goeroe is echt een giller zeg. Dat jij dat meent zegt meer over jou dan over mij vrees ik. Ik opereer volledig solo, heb geen aanhang en hang zelf niets aan. Ik geloof nergens in en heb geen enkele religie. Ik heb mezelf slechts aangeleerd dieper door te denken over dingen, maar ook dat bezig ik volledig solo. Dis niks geen goeroe, dat maak jij ervan. Ik zou zeggen bedankt voor het compliment.

Dat ik verder jouw beeld van vrouwen bevestig dat kan mij werkelijk geen reet schelen, je doet maar. Maar scheld mij niet voortdurend uit als ik gewoon met iemand van gedachten wil wisselen. De clou van een forum is schrijven en reageren, niet schelden. Of praat ik nu onzin, jij mag het zeggen Falstyr, manmens die mij denkt te kennen. Laat me niet lachen. Je mag dan wel eerlijk zijn, maar je denkt ook alles te weten. Geen mens kan alles weten.

En dat ik vanwege jailbait me van dat deel van het forum heb teruggetrokken daar heb ik me aangehouden. Ik post niks meer op het 18+ gedeelte, want ik kan het nog steeds geen goed idee vinden dat je daar foto's tegen kunt komen van meisjes die de gevolgen nog niet kunnen overzien voor hun toekomst.
    Hoe dom zou ik zijn als ik dat zou toejuichen. Minderjarigen moet je als volwassene beschermen tegen dit soort fouten. Foto's en andere info op het internet is voor altijd traceerbaar.
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Hoop dom geblaat as usual. Niemand boeit het. Jij begint telkens zelf over dingen die door niemand worden gevraagd. Niks meer dan een zielige aandachtshoer Enige wat je doet is op andere projecteren en dan op je tenen getrapt voelen. Jij was degene die mij uit het niets lastig viel met de houding mij wel iets bij te kunnen brengen. Jij bent degene die denkt alles te weten en uit de hoogte doet.

Comment

On topic...hoe dik zijn die plankjes die door midden worden geslagen?

Ik heb hier binthout van 7 cm dik die te lang zijn....zin om wat bij te verdienen

Oh ja....Beeps is cool.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

too long to read
          Groeten

Comment

wie de schoen passe...lesje Introspectie:

Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt in het Engels wel de narcissistic paradox genoemd. Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of de gevoelens van anderen en zo vaak een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Een narcistische persoonlijkheid kan zodoende een bezwaar vormen bij de uitoefening van bepaalde functies waarbij anderen dienen te worden beoordeeld.
            There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              No offence beeps, maar ik kan falstyr geen ongelijk geven met zijn mening over vrouwen.
              Hoe komt het dat vrouwen vroeger geen stemrecht hadden (ook niet in NL) ?
              Waarom moesten vrouwen vroeger alle rotzooi opruimen en iedereen verzorgen?
              Waarom zijn vrouwen bij het Korps Mariniers niet toegestaan ? (ja fysiek halen jullie het wel, maar het mag wettenlijk niet.)

Ik weet niet waarom vrouwen van vroeger af ''het mindere geslacht'' waren, maar dat is nou eenmaal zo geweest.
              Als falstyr dat zo ook zo ziet vind ik daar niks vreemds aan, het is namenlijk nog in genoeg landen zo.
              Wat je zegt klopt. Het is een feit dat vrouwen achterlopen. Dat mag je vinden en dat mag je zeggen. Zonder schelden zou fijn zijn.
              De discussie die hier een tijd geleden op het forum was, over hoofdoekjes of hoe dingen heten was zeer onprettig en ik vind dat ik daar wat van mag zeggen. Maar in plaats daarvan werd ik aandachtshoer genoemd.

Toen ik protesteerde tegen jailbait ben ik hier op het forum bedreigt. Door wie en hoe en wat dat houd ik voor mezelf, omdat ik het niet netjes vind om mensen te verraden. Maar ik ben bedreigd. Alleen daarom al blijf ik mijn gang gaan. Ik laat me hier niet de mond snoeren en uitschelden door mannen die mij menen te kennen. Ik zal altijd voor mezelf opkomen, ongeacht de gevolgen.
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

jalalalala
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  jalalalala

Comment

Feit is dat vrouwen achterlopen?

Ik denk dat dat feit door mannen in de wereld is geholpen
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
                      jij bent toch echt degene die iedereen op de kast jaagt hier. en omdat je eerder geboren bent als mij, en dus ouder, ben je meer? waar komt die belachelijke redenering vandaan? denk dat jij veel van mij kunt leren als ik jouw gedachtengang zie. iets wat ik wel heb is respect voor anderen en hun mening en jij niet. vindt jou maar een raar wijf. dat je op die leeftijd nog zo kinderlijk bent. net wat falstyr zegt je bent een echte aandachthoer.
                      bewijst wel weer dat laatste zinnetje over je debiele plankjes. je moet niet denken dat je goed in sport bent omdat je een plankje kan doorslaan, raar mokkel dat je bent. denkt dat iedereen op dit forum dat kan. en ja ik zal echt jaloers zijn op een wijf van 38... upload je foto maar, dan kan ik lachen om jouw wrakkige lichaam. en school is geen maatstaaf voor levenservaring raar wijf dat je bent.

serieus, vage wijven als jou heeft dit forum niks aan. alleen maar stoken. rot alsjeblieft op. heb wel even kunnen lachen, dat dan weer wel.
                      Jij laat je door mij opfokken, je bent kennelijk een driftkikkertje. Jij denkt te weten dat ik de hele dag door plankjes doorsla. Haaallllooooo, ik heb een gezin en een eigen zaak. Heb deze week vakantie en hang wat rond hier op het forum, heb ik volgende week geen tijd meer voor. Ik heb dus wel meer te doen.

Jij denkt dat jij stoer bent. Nou ik heb jarenlang een leidinggevende functie gehad van ongeveer 40 overwegend mannen. Verder ben ik een aantal keer bij een vechtpartij betrokken geweest, omdat het noodzakelijk was om voor mezelf op te komen. Ik heb zeer veel ervaring met speelgoed waar jij als man alleen maar van kan dromen. Verder mag ik daar niets over zeggen.
                      Ik heb meer stoere dingen op mijn naam staan dan jij kunt bevatten met je 22 jaar. Jij weet helemaal geen fuck van mij, maar staat gelijk klaar met een grote bek niet normaal.

Niemand, maar dan ook niemand vertelt mij wat ik wel of niet moet dus. Dus zeg jij oprotten dan blijf ik, tot het bittere eind desnoods, maar ik wijk zeker niet voor jou.
                      beeeeeeeeeeeeeps

Comment

hey mensen dit liedje al eens gehoord?
                        YouTube - Chipmunk Feat. Chris Brown - Champion
                        Groeten

Comment

Tjah ik vind dat vrouwen niet achtergesteld mogen worden meer in onze huidige beschaving op wat voor opzicht dan ook, hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn in mijn ogen. Zoals FM aangaf het Korps Mariniers.. Het Korps hanteert die regel en ik vind het wel begrijpelijk, maar verder zie ik niet waarom vrouwen bijv geen stemrecht zouden mogen hebben zoals dat vroeger wel was etc.

/edit Ohja ik zat even een reactie tussen Beeps en Straatvechter te lezen. Wat een zielige vertoning zeg dit soort dingen. Zo moeilijk is het toch niet beschaafd met elkaar om te gaan als er geen reden tot haat of wat ook is..?
                          Last edited by Iron Mind; 25-02-2011, 20:24.
                          "Straight outta gym"

Comment

Allesh komt goet sgatje.

Comment

Originally posted by Sinner View Post
                              Allesh komt goet sgatje.
                              hey man lang niet gesproken

vuisten al getraind?
                              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                                hey man lang niet gesproken

vuisten al getraind?
                                Hey revius,

Tijd geleden!

Ja. Kon geen plankjes vinden, dan maar m'n Billy boekenkast.

groetjes he!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X