Originally posted by Falstyr
View Post
Dat jij mij verslijt voor goeroe is echt een giller zeg. Dat jij dat meent zegt meer over jou dan over mij vrees ik. Ik opereer volledig solo, heb geen aanhang en hang zelf niets aan. Ik geloof nergens in en heb geen enkele religie. Ik heb mezelf slechts aangeleerd dieper door te denken over dingen, maar ook dat bezig ik volledig solo. Dis niks geen goeroe, dat maak jij ervan. Ik zou zeggen bedankt voor het compliment.
Dat ik verder jouw beeld van vrouwen bevestig dat kan mij werkelijk geen reet schelen, je doet maar. Maar scheld mij niet voortdurend uit als ik gewoon met iemand van gedachten wil wisselen. De clou van een forum is schrijven en reageren, niet schelden. Of praat ik nu onzin, jij mag het zeggen Falstyr, manmens die mij denkt te kennen. Laat me niet lachen. Je mag dan wel eerlijk zijn, maar je denkt ook alles te weten. Geen mens kan alles weten.
En dat ik vanwege jailbait me van dat deel van het forum heb teruggetrokken daar heb ik me aangehouden. Ik post niks meer op het 18+ gedeelte, want ik kan het nog steeds geen goed idee vinden dat je daar foto's tegen kunt komen van meisjes die de gevolgen nog niet kunnen overzien voor hun toekomst.
Hoe dom zou ik zijn als ik dat zou toejuichen. Minderjarigen moet je als volwassene beschermen tegen dit soort fouten. Foto's en andere info op het internet is voor altijd traceerbaar.
Comment