op je vuisten opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beeps View Post
    Wat je zegt klopt. Het is een feit dat vrouwen achterlopen. Dat mag je vinden en dat mag je zeggen. Zonder schelden zou fijn zijn.
    De discussie die hier een tijd geleden op het forum was, over hoofdoekjes of hoe dingen heten was zeer onprettig en ik vind dat ik daar wat van mag zeggen. Maar in plaats daarvan werd ik aandachtshoer genoemd.

Toen ik protesteerde tegen jailbait ben ik hier op het forum bedreigt. Door wie en hoe en wat dat houd ik voor mezelf, omdat ik het niet netjes vind om mensen te verraden. Maar ik ben bedreigd. Alleen daarom al blijf ik mijn gang gaan. Ik laat me hier niet de mond snoeren en uitschelden door mannen die mij menen te kennen. Ik zal altijd voor mezelf opkomen, ongeacht de gevolgen.
    Goeie instelling.

Ik vind dat mannen en vrouwen gelijk zijn
    En ik heb jou nooit uitgescholden

Originally posted by Ashley View Post
    Feit is dat vrouwen achterlopen?

Ik denk dat dat feit door mannen in de wereld is geholpen
    Yup, het is door mannen de wereld in geholpen, mag d'r ook weer uit

Comment

Jij laat je door mij opfokken, je bent kennelijk een driftkikkertje. Jij denkt te weten dat ik de hele dag door plankjes doorsla. Haaallllooooo, ik heb een gezin en een eigen zaak. Heb deze week vakantie en hang wat rond hier op het forum, heb ik volgende week geen tijd meer voor. Ik heb dus wel meer te doen.

Jij denkt dat jij stoer bent. Nou ik heb jarenlang een leidinggevende functie gehad van ongeveer 40 overwegend mannen. Verder ben ik een aantal keer bij een vechtpartij betrokken geweest, omdat het noodzakelijk was om voor mezelf op te komen. Ik heb zeer veel ervaring met speelgoed waar jij als man alleen maar van kan dromen. Verder mag ik daar niets over zeggen.
      Ik heb meer stoere dingen op mijn naam staan dan jij kunt bevatten met je 22 jaar. Jij weet helemaal geen fuck van mij, maar staat gelijk klaar met een grote bek niet normaal.

Niemand, maar dan ook niemand vertelt mij wat ik wel of niet moet dus. Dus zeg jij oprotten dan blijf ik, tot het bittere eind desnoods, maar ik wijk zeker niet voor jou.
      het slaat toch nergens op dat plankjes doorslaan? het is niet het bruce lee forum hier. en ik ben niet stoer, ben een mens, net als ieder ander. maar door mijn afwijkende levensloop ben ik wel wat harder in bepaalde dingen, waardoor ik specifieke situaties anders benader als anderen, als jij dat stoer doen noemt, prima, interesseert me geen reet. enige wat ik verlang van jou, is dat je normaal doet tegen leden, en al helemaal tegen de gerespecteerde mensen die ons helpen zonder eigenbelang. en praat alsjeblieft normaal. dit taalgebruik past bij een puber, niet bij een vrouw van middelbare leeftijd. of je moet gedragsissues hebben. je komt een beetje onzeker over, wil beter zijn, nu weer per se stoerder. je verhaal intereseert me niet, begrijp dat.
      je post niks van toegevoegde waarde dus hoe kan ik respect of waardering voor jou ontwikkelen? krijg het gevoel dat een meisje van 16 me aan het trollen is... ga je tijd en energie in je zaak stoppen mop... hier bereik je niks mee. zou jij toch moeten weten met je levenservaring.

Comment

Wat een verhalen typen die 2 kan t wat korter?

Comment

Ik wist dat mn reactie naar discussie zou leiden.. genieten!

Comment

Sorry als ik opnieuw bump, maar +1 voor de prachtige bump en alles wat eruit voort komt.

Ow ja, volgens mij moeten er wat mensen in India gaan wonen: www.dumpert.nl - Klap klap klap

Comment

Originally posted by Silk View Post
              Sorry als ik opnieuw bump, maar +1 voor de prachtige bump en alles wat eruit voort komt.

Ow ja, volgens mij moeten er wat mensen in India gaan wonen: www.dumpert.nl - Klap klap klap
              Lol wtf gebeurt daar?

Comment

Zijn speciale treingedeeltes voor vrouwen, omdat er daar blijkbaar ook perverse mannetjes zijn, dus hebben ze het gesplitst en als je dan gepakt wordt in de verkeerde coupé krijg je klapjes!

Maar goed, volledig begrijpelijk als je dit ziet: YouTube - Girls assaulted in Mangalore pub by Sri Ram Sena and Bajrang Dal activists

Comment

Zo te zien krijgt daar iedereen de kans om z'n/haar vuisten dagelijks te trainen.

Comment

Ik heb zeer veel ervaring met speelgoed waar jij als man alleen maar van kan dromen. Verder mag ik daar niets over zeggen.
                    Ik heb meer stoere dingen op mijn naam staan dan jij kunt bevatten met je 22 jaar.
                    Met wat voor speelgoed anders dan dildo's heb jij ervaring?
                    Mensen met een grote bek over "stoere" shit zoals guns (want dat zul je bedoelen?) en weet ik veel wat zijn zielig. Kan ik echt niet tegen.
                    Als jij denkt dat je zo ruig bent met je "speelgoed", denk jij dat daar niemand anders hier mee in aanraking geweest is? of dat er niemand aan kan komen?
                    En als je indruk wilt maken hier met vechtsport zul je eerder met MMA oid aan moeten komen...

Eerst ga je raar doen over jailbait omdat dat NIET normaal is... en nu ga je praatjes verkopen over wat voor gevaarlijke shit jij wel niet meegemaakt hebt en dat je met carnaval is een gevaarlijk klappertjespistool gehad hebt.

Dit is wel volkomen normaal? slaat dus echt nergens op.

Inderdaad aandacht tekort, een andere conclusie kun je er niet uit trekken... en dat nog wel van mannetjes van 22.

+1 voor straatvechter. En revius zijn reacties
                    Last edited by Maasproductions; 02-03-2011, 22:49.

Comment

• breng die pipa ik zorg voor pang pang
                      Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        breng die pipa ik zorg voor pang pang
                        YouTube - Kleine neger met klik klak (pistool)

http://www.youtube.com/watch?v=p9zey...feature=fvwrel
                        (je ervaring is gefilmt)
                        Last edited by Maasproductions; 02-03-2011, 22:55.

Comment

• Mooi, die klappertjes

Comment

• Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X